Gå til innhold

Er det verdt det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en Opel vectra 96 modell som jeg tok på verksted i dag. Selvfølgelig så klarer låsen å streike så¨kommer ikke inn. Må mest sannsynlig ha en ny lås (hvor mye koster dette?? Hørt at det er dyrt) samtidig som bilen trenger nye dempere foran, håndbrekk -gåen på den ene sida, eksospotta og vifteanlegget fungerer ikke... Er det verdt å bruke sååå mye penger på å fikse en gammel bil?! Har egentlig mest lyst til å kjøpe meg en som er litt nyere... Hva ville dere ha gjort??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den bilen der hadde jeg ikke giddet å koste på noe særlig. Se på hvor mye de koster på bruktmarkedet; de reperasjonene der kan fort bety at du kommer til å bruke like mye på å reparere som bilen kommer til å bli verdt på bruktmarkedet. Hadde det vært en mer ettertraktet bil, Mercedes eller Volvo som ellers var i grei forfatning, så hadde saken vært annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du kan skru selv og det er minnimalt med rust, bilen er strøken med lav km så ville jeg gjort det, men om ikke så ville jeg handla ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vraka den/solgt den som delebil og kjøpt en annen. Den bilen er vel ikke verdt mange tusenlappene (når den er fikset) uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...