Gå til innhold

Hvordan få ut lufta?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har gått rundt med luft i magen i hele formiddag og nå begynner jeg å bli desperat etter å få den ut. Det stikker ordentlig ille rett under ribbeina når jeg puster inn og det er vondt! Regner med at det er luft som gjør det, det føles sånn. Har vært noen turer på do og sittet og massert magen. Det førte til at jeg fikk ut noen småfiser, men tror det er en brakar der inne som vil ut. Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MANGE tips, flaut nok.... Len deg fremover mens du masserer magen opp og ned, få litt bevegelse i tarmene. Så kan du prøve å dra skinkene litt fra hverandre, bruker å komme ut myyye luft da om jeg først er plaga. Legg deg på ryggen og prøv å dytte knærne opp under haka, beveg bena opp og ned. Stå i doggystyle litt, og press overkroppen nedover.

Alt dette bruker å hjelpe meg en del. :sjenert:

• Liker 1
  • 1 år senere...
Gjest benjamin
Skrevet

funker ikke !! jeg sliter med deprasjon begrunn av dette problemet, urge intense pleier å bruke bra, også kanskje en god kebab med jalapenos, helst uten mais og medium dressing hvitløk er et must. dette har prøvd å funke for meg tidligere i livet. håper dette hjalp du som sliter med samme problem som meg

Skrevet

Ligg på magen med rompa høyest. Bevegelse hjelper også, gå deg en tur.

Anonym poster: 3b46ee1a72dff0f368e1901d22a57d3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...