Gå til innhold

Hvordan gå frem..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Prøver på nytt da det innlegget i den andre tråden delvis forsvant...

Har møtt en kar nå et par ganger gjennom felles venner, og sist så endte det med at vi dro hjem sammen og kosa oss resten av natta.. Vi ble enige om å ikke si noe til resten av gjengen, siden de aldri vil glemme det, og kommer til å minne oss på det igjen og igjen og igjen..=)

Greia nå er at jeg gjerne kunne tenkt meg å møte han igjen, bare for litt morro, men jeg er veldig usikker på hvordan jeg skal gå frem... Har ikke nr og er ikke venner på facebook.

Jeg tenkte kanskje jeg kunne ha skrvet mld på face uten å adde han først, og bare skrive veldig kort og tydelig (?), type "Fortsette der vi slapp sist?" eller " Leke litt?"

Vil ikke "skremme" han, og vil unngå at han tenker at jeg vil mer enn det..

Så hva tenker dere? Hvordan ville dere ha gjort det? Evt hva har funket bra for dere før?

Hadde vært supert med svar fra gutta, men setter selvfølgelig pris på svar fra alle =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MikeWaters 2.0

Kan dette være så vanskelig da?

A. Finn telefonummert hans

B. Send Melding "Uforpliktende sex?"

C. Hvis positiv respons Knull

D: hvis negativ respons ikke knull

:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vil det ikke føles påtrengende om jeg skaffer nr og sender mld?

Er det teit å skrive på facebook feks?

Gutter,hvordan hadde dere reagert på en sånn mld?

Burde vel egentlig å snakke med veninner om det her, men det går ikke siden vi ble enige om ikke å si noe..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvordan hadde dere reagert da gutter om dere hadde fått mld på face hvor det stod feks: " Hei igjen.. Leke mer?;) " Hva hadde dere tenkt? Og ikke mindst, hva hadde dere svart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...