AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 Hei. For noen dager siden fikk jeg en liten rød klump på innsiden av ene kjønnslippen. Å har den blitt større, veldig øm og vond og er litt hvit/gul i midten. Det gjør vondt å tørke meg p.g.a den er så øm. Vet noen hva dette kan være?
vinterspeil Skrevet 17. oktober 2011 #2 Skrevet 17. oktober 2011 Høres helt ut som en slik vind kvise man av og til kan få nedentil. Der er vonde, men helt ufarlige.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #3 Skrevet 17. oktober 2011 Høres ut som en kvise. Og er den hvit/gul så kan du iallfall klemme den ut. Stikk hul på den med en nål (som du brenner først med lighter) og så klemmer du til.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #4 Skrevet 17. oktober 2011 Ha ikke panikk. Det høres ut som en betent kjertel. De kommer av og til hos meg også og de går enten tilbake i seg selv hvis de sitter dypt, eller så sprekker de som kviser. Du kan også hjelpe til litt og klemme hull selv, så forsvinner de igjen etter en stund. Det er sårt mens det står på, men det går over. Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #5 Skrevet 17. oktober 2011 Åh... Takk! Trengte virkelig å høre at dette ikke var farlig! Så får vi se om jeg klarer mote meg opp til å prøve å klemme den!
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #6 Skrevet 17. oktober 2011 Åh... Takk! Trengte virkelig å høre at dette ikke var farlig! Så får vi se om jeg klarer mote meg opp til å prøve å klemme den!
She_Leiva Skrevet 17. oktober 2011 #7 Skrevet 17. oktober 2011 HELT normalt! Jeg har sikkert hatt tre slike og de er virkelig vonde mens de står på, men når de er borte så er det er det en slik god følelse. Jeg bruker å sette meg på huk og klemme den. Når det går hull på den og det kommer puss ut er det så deilig, man kjenner bare trykket forsvinne....
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #8 Skrevet 17. oktober 2011 Si fra hvordan det gikk da! Digger kviser
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #9 Skrevet 17. oktober 2011 Nå var det gjort! Det var IKKE behagelig.. og det er noe av det sykeste jeg har sett! hahaha
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå