Gå til innhold

Alder på kvinneguiden

Fremhevede innlegg

Skrevet

1) Syns dere en 17-åring er for ung til å henge her? (Altså 1994-modell). Hvorfor? / Hvorfor ikke?

2) Hvor gammel er du og når begynte du å henge på kvinneguiden (vet det er en slik tråd fra før, men vil gjerne vite hvor gamle de er de som svarer på det første spørsmålet).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1) Nei, bare hyggelig det. :)

2) Jeg er 24 år og har hengt på KG siden starten. Jeg var vel faktisk 12 år eller så da jeg registrerte meg.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

1) Nei, her er det vel folk i alle aldre så det spiller ingen rolle :)

2) Jeg er 21, og laget meg bruker for et år siden. Men var ikke så mye her inne i starten som jeg føler jeg er nå da:p

Gjest redstar
Skrevet (endret)

1) Nei, synes ikke 17år er for ung til å delta på KG:)

2) Jeg er 23, og laga profil i 2009 men er de siste 2 åra jeg har vært mest aktiv:)

Endret av redstar
Skrevet

Nei egentlig ikke. Noen ganger føler jeg at enkelte brukere viser tegn til å være veldig ung, men det kan godt være at andre har tenkt om meg også. Alle er vel velkommen, man kan heller fokusere med på svarene til mer modne mennesker hvis en vil det. Men det er noen unge som gir ganske gode svar også.

Jeg var 19 da jeg snublet over KG og jeg har vært en aktiv bruker siden da. Så jeg var voksen da jeg ble med. ;)

Skrevet

Syntes det er litt av poenget med KG. Å få høre synspunkt og meninger fra alle aldersgrupper:)

Skrevet

Nei, det synes jeg da ikke :)

Jeg var 19år da jeg ble medlem, og er nå 20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...