Gå til innhold

Tenner på at samboeren min er utro


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenner på at samboeren min er utro. Altså, ikke at han møter noen fast eller er ute på date med damer, men at han f.eks har tilfeldig sex med noen han flørter litt med på byen.

Han har kanskje hatt sex med 7 stk i løpet av vårt 3 år lange forhold og jeg synes det er like spennende hver gang han forteller meg hva han har gjort. Han jobber som håndtverker og damene rundt om kan være ganske så lette på tråden.

Er det flere som tenner på dette og lar mannen sin ha tilfeldig sex?

For oss fungerer dette som krydder i forholdet. Jeg har aldri blitt sjalu. Noen som har møtt på problemer ved å ha et slikt forhold? F.eks en situasjon der en bekjent har sett han med en annen på byen og sladret til deg. Da er det jo litt rart å skulle fortelle denne bejenten at "nei, nå skal du høre. Han får faktisk lov til dette"

Hva tenker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Katten.

Har lest om en god del par som har det slik, både enveis og at begge tenner på at motparten er "utro".

De virker faktisk ganske lykkelig, men så har jeg verken personlig erfaring rundt slikt, ei fulgt et slikt par over tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt godt å høre, er så lei alle innleggene her om hvor sjalu folk er pga at de TRUR typen er utro osv..

Jegselv tror ikke jeg hadde klart det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan forstå tenningen.

Men jeg tenker litt kjønnssykdommer, så tror ikke jeg ville følt meg helt trygg på slike omstendigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo ikke utro hvis dere har et åpent forhold og han holder seg innenfor rammene dere har satt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo ikke utro hvis dere har et åpent forhold og han holder seg innenfor rammene dere har satt?

Nei, men det andre ville sett på som utro da. Dere skjønner hva jeg mener :popcorn:

Lenke til kommentar