Gå til innhold

Tenner på at samboeren min er utro


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenner på at samboeren min er utro. Altså, ikke at han møter noen fast eller er ute på date med damer, men at han f.eks har tilfeldig sex med noen han flørter litt med på byen.

Han har kanskje hatt sex med 7 stk i løpet av vårt 3 år lange forhold og jeg synes det er like spennende hver gang han forteller meg hva han har gjort. Han jobber som håndtverker og damene rundt om kan være ganske så lette på tråden.

Er det flere som tenner på dette og lar mannen sin ha tilfeldig sex?

For oss fungerer dette som krydder i forholdet. Jeg har aldri blitt sjalu. Noen som har møtt på problemer ved å ha et slikt forhold? F.eks en situasjon der en bekjent har sett han med en annen på byen og sladret til deg. Da er det jo litt rart å skulle fortelle denne bejenten at "nei, nå skal du høre. Han får faktisk lov til dette"

Hva tenker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Katten.

Har lest om en god del par som har det slik, både enveis og at begge tenner på at motparten er "utro".

De virker faktisk ganske lykkelig, men så har jeg verken personlig erfaring rundt slikt, ei fulgt et slikt par over tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt godt å høre, er så lei alle innleggene her om hvor sjalu folk er pga at de TRUR typen er utro osv..

Jegselv tror ikke jeg hadde klart det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan forstå tenningen.

Men jeg tenker litt kjønnssykdommer, så tror ikke jeg ville følt meg helt trygg på slike omstendigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo ikke utro hvis dere har et åpent forhold og han holder seg innenfor rammene dere har satt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo ikke utro hvis dere har et åpent forhold og han holder seg innenfor rammene dere har satt?

Nei, men det andre ville sett på som utro da. Dere skjønner hva jeg mener :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også kan forstå det, samtidig som jeg også tenker kjønnsykdommer og faktisk det at han utvikler følelser av hans tilfeldige seksualpartnere, og videre at forholdet kan bli ødelagt av dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm.. jeg har ingen erfaring med det, men om en runde i senga ble kjedelig fantaserte jeg alltid om at han hadde sex med andre.. Tror ikke jeg hadde klart at det faktisk skjedde nei :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men det andre ville sett på som utro da. Dere skjønner hva jeg mener :popcorn:

Ja, jeg skjønte hva du mente, men reagerte fordi utro alltid er et negativt ladet ord for meg. Og det innebærer at den ene parten blir bedratt.

Problemer kan vel oppstå hvis partene ikke er helt enige om hvilke regler som gjelder i det åpne forholdet. Dessuten er det jo en fare for at de man har sex med utenfor forholdet legger litt mer i det enn man gjør selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...