Gå til innhold

Jeg elsker å jogge, MEN


Gjest VesleMars

Anbefalte innlegg

Gjest VesleMars

jeg har så ofte dager hvor jeg har bestemt meg for en joggetur også klarer jeg ikke gjennomføre fordi jeg er så slapp og svimmel. Da føles det som om jeg holder på å besvime etter bare noen meter. Er så rart. Og dagen etter løper jeg LETT 6 km uten stans.

Er det virkelig vanlig med så store forandringer i form fra dag til dag?

Eller hva kommer dette av? Blir like skuffa hver gang jeg har en sånn dårlig dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest VesleMars

Tja, har jo sikkert litt å si. Er stadig redd for å spise for mye. Og med en datter på 1,5 år blir det jo litt lite søvn innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du starter økten med lavt blodsukker. Spis 2 Ryvita knekkebrød med kjøttpålegg og en boks ananas ca. 45 minutter før joggeturen. Det brenner du godt på og du vil ikke bli like fort sliten :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det på litt på samme måten og har funnet ut at for min del har søvn og stress mye å si. Lange dager på jobb og jogging på kvelden funker ikke alltid så bra. I helgene derimot går joggeturen alltid mye lettere, da trener jeg som regel mellom frokost og lunsj. Matinntaket er ikke så viktig som jeg først trodde, men så spiser jeg som regel nok i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontakt en posturolog/auriculomedisiner, utrolig hva man finner ut om hvorfor kroppen ikke fungerer som den skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...