AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #1 Del Skrevet 17. oktober 2011 Heter det boxing day? Hva heter alle juledagene og de andre høytidene? Er det ikke easter eller noe? Så er det noe som heter fall og autumn? Er ikke det årstidene? Skulle gjerne visst på både på britisk engelsk, og på ameriansk engelsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havtorn Skrevet 17. oktober 2011 #2 Del Skrevet 17. oktober 2011 Atte, øh, Christmas? Eller er dette et sånt lurespørsmål hvor det er helt geniale navn på alle dagene og jeg føler meg megadum når jeg leser svarene i mårra? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #3 Del Skrevet 17. oktober 2011 Fall/autumn = høst Spring = vår Winter = vinter Summer = sommer Easter er påske. Jul, som i hele juletiden, kalles Christmas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #4 Del Skrevet 17. oktober 2011 Men jeg trodde at 1.jukelag het boxing day ig 2.puledag het noe annet rart+ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 17. oktober 2011 #5 Del Skrevet 17. oktober 2011 2 puledag? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #6 Del Skrevet 17. oktober 2011 Men jeg trodde at 1.jukelag het boxing day ig 2.puledag het noe annet rart+ Kniz. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ms_kwang Skrevet 17. oktober 2011 #7 Del Skrevet 17. oktober 2011 Juletiden/Juletid = Yuletide Jul =Yule Juledag= Christmas Day Yule = Vinterfestival Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #8 Del Skrevet 17. oktober 2011 God pul! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 17. oktober 2011 #9 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jul kalles også crimbo på slang. Autumn og fall er begge engelske navn for høst. I amerika brukes fall, mens autumn er mest brukt i England. Boxing Day er den 26.des, altså 2.juledag for oss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå