AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #1 Skrevet 16. oktober 2011 Er det noen jenter her som blir straffet av mannen sin og liker det? Altså f.eks at du er hjemmeværende (ikke nødvendigvis) og han kommer hjem fra jobb, me så er ikke middagen ferdig til avtalt tid, han er sulten og blir irritert. Du svarer litt frekt og oppgitt på spørsmålet hans om hvofor maten ikke er på bordet og han straffer deg for å være frekk o.l med f.eks ris på rumpa. Dere har en "avtale" på en måte dere i mellom at dette er i orden og begge liker det sånn. Mannen er sjefen. God gammeldags ris på rumpa mens du ligger over fanget hans. Eller at han får andre menn til å straffe deg. F.eks ved å få en kompis til å komme over å råknulle deg mens han ser på. Tenner vanvittig på sånt som dette og vil gjerne høre noen fantasier eller virkelige historier om lignende p.s jeg trenger ikke svar som "du er syk. fy søren så ekkelt" osv. Vi liker alle forskjellige ting.
She_Leiva Skrevet 16. oktober 2011 #2 Skrevet 16. oktober 2011 Forresten, når typen har sagt at han ønsker seg spagetti til middag og jeg glemmer det og lager nachos istedet, så ringer han faren sin og får han til å komme og "råknulle" meg.
Gjest evo6 Skrevet 16. oktober 2011 #3 Skrevet 16. oktober 2011 nope... er ikke i min natur. å mener om man trenger og straffes som kvinne,så har man noen issues , 5
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #4 Skrevet 16. oktober 2011 Det er ikke snakk om å mene at man trenger å straffes som kvinne. Dette er en fantasti.. en ting man tenner på. 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #5 Skrevet 16. oktober 2011 Det er ikke snakk om å mene at man trenger å straffes som kvinne. Dette er en fantasti.. en ting man tenner på. ikke det man sier heller, men fantasi kan være bundet opp mot noe psykologisk. å mitt syn er da at det er noe feil . feks så kjenner jeg ei dame som elsker å bli slått. da snakker vi hardt og blå merker over hele kroppen. hun ble misbrukt og slått av faren sin og i dag er det hennes måte å være seksual på... det henger sammen og det vet hun selv også.men sånn er nå livet... 1
Livelive Skrevet 16. oktober 2011 #6 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg tenner på noe av det samme. Liker at samboer gir meg ris i senga, drar meg i håret, spytter meg i ansiktet under sex osv. Vi er to voksne mennesker som tenner på det samme og bruker det i sexlivet vårt. Jeg ser ikke noe galt i det. Har ikke hatt en vanskelig oppvekst med overgrep eller noe sånt. 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #7 Skrevet 16. oktober 2011 ikke det man sier heller, men fantasi kan være bundet opp mot noe psykologisk. å mitt syn er da at det er noe feil . feks så kjenner jeg ei dame som elsker å bli slått. da snakker vi hardt og blå merker over hele kroppen. hun ble misbrukt og slått av faren sin og i dag er det hennes måte å være seksual på... det henger sammen og det vet hun selv også.men sånn er nå livet... Ja, det skjønner jeg. Jeg har ikke vært med på noen voldtekter eller lignende. Aldri blitt slått av pappa eller noen andre. men det her handler vel ikke om å bli slått. Det er en ting jeg tenner på og ikke skader noen. Hvorfor jeg tenner på det vet jeg ikke.
minipusen Skrevet 16. oktober 2011 #8 Skrevet 16. oktober 2011 Ja, det tenner jeg på. This is how I live my life. Akkurat nå er jeg mellom to forhold, og det er litt frustrerende. Jeg trenger noen som kan holde meg litt i ørene og straffe meg når jeg overskrider grensene han har satt for meg. Gi meg litt pryl - både fordi jeg har fortjent det og fordi han bare vil. Jeg tenner rett og slett på det å bli dominert - og ganske mange aspekter innenfor det. Jeg ønsker det hardt, og jeg ønsker det hele døgnet. Jeg har det best når jeg kan sitte på kne ved siden av min mester etter en hard avstraffelse. 3
Gjest Katten. Skrevet 17. oktober 2011 #10 Skrevet 17. oktober 2011 Skitne jenter trenger litt straff i ny og ne 5
Gjest Raindrops Skrevet 17. oktober 2011 #11 Skrevet 17. oktober 2011 Straff er greit det, enten det er fortjent eller ikke. Jeg liker å være litt frekk i kjeften for å provosere det frem også. Synd det ikke finnes så mange slike menn. 3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #12 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg syns det er på en måte frastøtende, og på en måte patetisk. Så nei, det er ikke noe vi driver med 2
Pria Skrevet 17. oktober 2011 #13 Skrevet 17. oktober 2011 Min oppfatning av dette er nok farget av alle historiene man har lest om kvinner som tror de tenner på dette, så går det noen år og det kommer frem at de har diverse psykiske problemer, har blitt utsatt for vold, misbruk, omsorgssvikt, har en medfødt psykisk lidelse etc. 1
Gjest Katten. Skrevet 17. oktober 2011 #14 Skrevet 17. oktober 2011 Min oppfatning av dette er nok farget av alle historiene man har lest om kvinner som tror de tenner på dette, så går det noen år og det kommer frem at de har diverse psykiske problemer, har blitt utsatt for vold, misbruk, omsorgssvikt, har en medfødt psykisk lidelse etc. Min oppfatning av mennesker som ikke innser at folk er forskjellige (og dermed tenner på forskjellige ting) er fullstendig uten empati og evnen til å forestille seg andre sko enn sin egne. 9
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #15 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg tenner veldig på idéen, men det funker ikke i praksis. Vi har prøvd, og det ble bare mer stress enn glede, dessverre.
minipusen Skrevet 17. oktober 2011 #16 Skrevet 17. oktober 2011 Min oppfatning av dette er nok farget av alle historiene man har lest om kvinner som tror de tenner på dette, så går det noen år og det kommer frem at de har diverse psykiske problemer, har blitt utsatt for vold, misbruk, omsorgssvikt, har en medfødt psykisk lidelse etc. Jeg er en normalt oppegående kvinne med et liv som fungerer helt fint uten å bli prylt silly hver lørdag. Jeg tror ikke jeg tenner på å få juling - jeg vet at jeg gjør det. Men når jeg sier juling, da mener jeg ikke knyttneveslag i trynet så tennene flyr. Blod er det også særdeles lite av når jeg får en omgang. Vi er mange som tenner på dette, og vi er mange som lever det ut. I det skjulte dessverre, for det er ikke aksept i samfunnet for at vi kan være helt åpne om det. 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #17 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg tenner på slike ting ja! Ble varm mellom beina, bare av å lese HI. Hilsen kvinne 26
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #18 Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Jeg og min partner har et forhold som er preget av mye lek og "voldelig" sex. Vi er begge glad i dette. Han elsker å dominere og jeg elsker å bli dominert av en dominant mann. Vi er ikke slik hele tiden, og har et oppegående forhold ellers der vi både diskuterer og krangler, og der jeg fint kan sette han på plass. Er ikke slik at vi til enhver tid er inni rollefigurene våre. Innlegg endret som ledd i rydding Endret 18. oktober 2011 av SportyShorty 3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #19 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg og min partner har et forhold som er preget av mye lek og "voldelig" sex. Vi er begge glad i dette. Han elsker å dominere og jeg elsker å bli dominert av en dominant mann. Vi er ikke slik hele tiden, og har et oppegående forhold ellers der vi både diskuterer og krangler, og der jeg fint kan sette han på plass. Er ikke slik at vi til enhver tid er inni rollefigurene våre. 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #20 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg elsker å bli spyttet på, klapset til, få ris, bli "straffepult" munnpult, bli tatt hardt tak i armen, kastet på senga, bli snakket dirty til (at han kaller meg tøs, billig ludder osv) Det betyr ikke at vi ikke elsker hverandre og har et flott samliv. Folk er så fulle av fordommer. Ingen tar skade av par som lever ut sine fantasiver innenfor husets fire vegger. menn skal være menn, mener nå jeg 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå