Gå til innhold

Hvilke aviser holder dere-leser dere


Is@bell@

Anbefalte innlegg

Sitter her med Aftenposten (abon)

Så siden det er helg så har jeg Vg og Dagblad

Så har jeg Adressaavisa som jeg deler med naboen (også innflytter)

Vi er avisomaner.

Hva med dere. Hva holder dere, hva kjøper dere.???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

abonerer på lokalavisa. Men leser også VG!

Det er ikke alltid. en gang i veka kansje. Da jeg sitter på vgnett å leser..

Leser helst kvinnemagasin jeg da...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abonnerer på Aftenposten (morgen og aften) og lokalavisen "hjemmefra", samt Dagens Næringsliv og Klassekampen lørdag.

Det hender jeg får lest alle sammen også, men det skjer at jeg må ta lokalavisen hjemmefra i en sjau i helgen. Det er nå likevel mest sladrespalter (gift, født, døde) og lokalstoff som er interessant, dagsaktuelle saker får jeg andre steder.

Det hender jeg kjøper Dagbladet lørdag (Magasinet), men rører ikke VG.

På nett leser jeg Dagbladet og Nettavisen.

_________________

Klem fra Tusenfryd hoppe.gif

1212[ Dette Innlegg er endret av: Tusenfryd den 2002-05-16 17:35 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Holder kun Dagens Næringsliv, har ikke stor nok leilighet til å abonnere på Aftenposten... De må jo forbruke et helt tre pr avis. Leser VG, Aftenposten og Finansavisen på nettet.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser Dagbladet på nett.

Prioriterer ikke avisabonnement, men synes Aftenposten er god (selv om de sløser med trærne våre icon_lol.gif).12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Aftenposten, og kjøper av og til Dagbladet. Leser daglig Dagbladet og Vg på nettet - og Aftenposten om jeg skal være hos kjæresten min om kvelden, da han har ikke Aften aften. Om vi er hos meg vil jeg ikke spolere lesegleden med å ha lest innholdet i aftenutgaven på nett først! Dessuten er jeg visstnok "håpløs" siden jeg leser "alt" som står i avisen...

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen faste. Leser mest nyheter på nett og ser nyhetssendinger på tv. Det er gratis.

Det hender vi kjøper Aften Aften på fredager for å sjekke kulturtilbudet. Eller får vi jo gratisavisene Avis1 og Osloposten på døra en gang i uka eller to. Blar fort gjennom.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte veldig mange aviser før, men nå leser jeg stort sett bare på nettet. Er innom opp til 7 ganger daglig, og leser da stort sett alle disse- Aftenposten, VG, Dagbladet, Nettavisen, 2 lokalaviser, BT, BA, BBC, the Morror og the Guardian.

Jadda, har hørt det før- er totalt nyhetsfreak. Hadde nok hjulpet litt om jeg hadde tv icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abonerar ikkje på noko, eg. Les lokalavisene på biblioteket eit par gongar i veka, og det hender eg kjøper eit Dagblad i ny og ne. Nettavisene les eg avogtil, og prøvar å få med meg minst ei eller to nyheitssendingar på tv kvar dag. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abonnerer på lokalavisa, og leser stort sett VG hver dag. Ellers er det sjelden jeg kjøper andre aviser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abbonerer på Aftenposten og Aften Aften.

Leser ellers nyheter på nettet, både Aftenposten, Dagbladet, VG og Nettavisen. Det samme med lokalavisen "hjemmefra", Fredrikstad Blad har veldig bra sider.

Og så abbonerer vi på The Economist, som er en litt mer seriøs utgave av Times.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor hjemme ennå, jeg da... vi abbonerer på romerikes blad (som er stort sett bare boligannonser) og nationen (fordi pappa ikke har samvittighet til å si det opp). Jeg abbonerer på ukesavisen dag og tid og kjøper dagbladet hver dag. Vg holder jeg meg langt unna...

Nettaviser blir det lite av, jeg har ikke helt tålmodighet. Synes forresten at det er alt for mye sport og sladder i avisene. Kunne heller brukt plassen på politikk og kultur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg abonnerer på lokalavisen, Stavanger Aftenblad.

Kjøper ikke løssalgs aviser hver dag,

blir som oftest i helgene, ferier ol.

Dessuten foretrekker jeg VG forann Dagbladet icon_smile.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...