AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #1 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg har så lyst til å lage tom ka gai, men ser at de fleste originale oppskriftene inneholder sitrongress og kaffirlime-blader, noe jeg ikke har tilgang på til hverdags. Kan jeg erstatte dette med noe, eller bare utelate det, uten at suppa blir for kjedelig? Hvordan lager dere denne suppa?
-Fisken- Skrevet 17. oktober 2011 #2 Skrevet 17. oktober 2011 Du kan bruke limesaft og -skall, men det vil ikke bli det samme. Du får tak i sitrongress og kaffirlimeblader på innvandrerbutikker og større matvarebutikker som ica og ultra.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #3 Skrevet 17. oktober 2011 Takk for svar Jeg fant faktisk sitrongress i den ene lokale matbutikken, så da mangler jeg bare kaffirlimeblader. Hvor viktige er disse? Det er litt prosjekt å komme seg til Ultra, vi har ikke noe større butikk enn Mega her jeg bor, og de har dessverre ikke så spennende utvalg. Nå vurderer jeg riktignok en tur i nærheten av Ultra i morgen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå