AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #21 Skrevet 17. oktober 2011 Jaja, PETA ble også dømt for å fabrikkere disse såkalte bevisene også. Har ikke helt sansen for PETA etter at jeg leste at de avliver katter og hunder i fleng, i stedet for å adoptere dem bort. De driver ikke kattehjem, neida, de bare avliver... http://www.petakillsanimals.com/ Til TS: Jeg ville heller foret på Eukanuba enn Labb. En av grunnene til at Labb gjorde det bra i test er at prisen er lav, og det ble lagt stor vekt på pris. Jeg forer kattene på Royal Canin, og ser stor forskjell på f.eks. pels når de får "junkfood" dra supern. Har ikke fora på det selv, men overtok en katt som da var sju måneder, og fikk med noe mat, ett eller annet billig drittfor. I løpet av et par uker på RC hadde pelsen gått fra stri til å være myk som den skal være på den rasen. Trodde jeg hadde overtatt en strihåra dachs;) I perioder med mye utstillinger forer jeg på "Hair&skin" og da blir den pelsen enda bedre på kattene mine. Og pelsen er jo rimelig viktig på utstillingskatter... Har som sagt ikke fora på tørrfor fra FK eller supern, så jeg vet ikke hvordan jeg kommer ut økonomisk ved å fore på RC i forhold til billigfor. For meg spiller det ikke så stor rolle, det er ikke prisen som er vesentlig. Men hvis kattene spiser mer av det billige foret, så blir det jo ikke så billig lenger. Og de fleste dyre fortypene har en eller annen form for rabattordning om man kjøper mye. Jeg får 25% rabatt som oppdretter. (minimum 4 kilos sekker, men de holder jo bare et par uker her i huset uansett)
Gjest Lille-pus Skrevet 17. oktober 2011 #22 Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Temaet var oppe i 2003 også. Anbefaler å lese denne tråden. Endret 17. oktober 2011 av Lille-pus
Redbull Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #23 Skrevet 17. oktober 2011 Har ikke helt sansen for PETA etter at jeg leste at de avliver katter og hunder i fleng, i stedet for å adoptere dem bort. De driver ikke kattehjem, neida, de bare avliver... http://www.petakillsanimals.com/ Til TS: Jeg ville heller foret på Eukanuba enn Labb. En av grunnene til at Labb gjorde det bra i test er at prisen er lav, og det ble lagt stor vekt på pris. Jeg forer kattene på Royal Canin, og ser stor forskjell på f.eks. pels når de får "junkfood" dra supern. Har ikke fora på det selv, men overtok en katt som da var sju måneder, og fikk med noe mat, ett eller annet billig drittfor. I løpet av et par uker på RC hadde pelsen gått fra stri til å være myk som den skal være på den rasen. Trodde jeg hadde overtatt en strihåra dachs;) I perioder med mye utstillinger forer jeg på "Hair&skin" og da blir den pelsen enda bedre på kattene mine. Og pelsen er jo rimelig viktig på utstillingskatter... Har som sagt ikke fora på tørrfor fra FK eller supern, så jeg vet ikke hvordan jeg kommer ut økonomisk ved å fore på RC i forhold til billigfor. For meg spiller det ikke så stor rolle, det er ikke prisen som er vesentlig. Men hvis kattene spiser mer av det billige foret, så blir det jo ikke så billig lenger. Og de fleste dyre fortypene har en eller annen form for rabattordning om man kjøper mye. Jeg får 25% rabatt som oppdretter. (minimum 4 kilos sekker, men de holder jo bare et par uker her i huset uansett) Enig i at pris ikke har noe å si vi får hver tiende 15kg sekk gratis
Sugerøret Skrevet 17. oktober 2011 #24 Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Erfaringer med dette? Hunden min har så mye avføring av Labb.... Det med hundemat er vanskelig.Hund 1 kan funke fint på Labb,mens 3 andre får dårlig hud,pels osv. ang Eukanuba,så er min erfaring ekstremt dårlig mage, avføring 6 ganger pr.døgn og dårlig pelskvalitet Samme for Royal Canin forresten.Hills var ok mens det optimale var Franks Pro Gold. Du må nesten prøve deg frem til du finner et for som din hund funker på. Endret 17. oktober 2011 av Kårky
Redbull Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #25 Skrevet 17. oktober 2011 Det med hundemat er vanskelig.Hund 1 kan funke fint på Labb,mens 3 andre får dårlig hud,pels osv. ang Eukanuba,så er min erfaring ekstremt dårlig mage, avføring 6 ganger pr.døgn og dårlig pelskvalitet Samme for Royal Canin forresten.Hills var ok mens det optimale var Franks Pro Gold. Du må nesten prøve deg frem til du finner et for som din hund funker på. Franks Pro Gold tror jeg ikke finnes her... Det skal jeg gjøre
Sugerøret Skrevet 17. oktober 2011 #26 Skrevet 17. oktober 2011 Vel,kontakt meg privat så kan jeg sende over litt info om Franks Pro Gold og et annet for du har spurt om, Brit
Redbull Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #27 Skrevet 17. oktober 2011 Vel,kontakt meg privat så kan jeg sende over litt info om Franks Pro Gold og et annet for du har spurt om, Brit Det skal jeg gjøre om vi ikke blir fornøyd med dette foret. Tusen takk
Gjest Survival Skrevet 17. oktober 2011 #28 Skrevet 17. oktober 2011 Hva ville du frem til her? Jeg bare la med lenken dersom du ville lese mer om fòret Royal Canin. Tenkte ikke noe annet enn det
Redbull Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #29 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg bare la med lenken dersom du ville lese mer om fòret Royal Canin. Tenkte ikke noe annet enn det Thanks
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå