Gå til innhold

Eukanuba


Redbull

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eukanuba er et veldig bra hunde- og kattefor. Labb derimot, er ikke fullt så bra for dyret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

kommer an på om du mener for ditt dyr eller de dyrene som blir mishandlet under prosessen med å produsere Eukanuba. For ditt dyr er det sikkert helt greit:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

kommer an på om du mener for ditt dyr eller de dyrene som blir mishandlet under prosessen med å produsere Eukanuba. For ditt dyr er det sikkert helt greit:)

Den har jeg hørt før... forrige gang var det Iams.

Jeg venter fremdeles på de enderlige bevisene.

Det er ikke nødvendigvis sant fordi det står skrevet på hjemmesidene til en amerikansk interesseorganisasjon (eller to).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

Den har jeg hørt før... forrige gang var det Iams.

Jeg venter fremdeles på de enderlige bevisene.

Det er ikke nødvendigvis sant fordi det står skrevet på hjemmesidene til en amerikansk interesseorganisasjon (eller to).

Eukanuba og Iams er det samme, og bevisene finnes overalt på nettet, både i tekst og video, hva mere trenger du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Consensio

Jaja, PETA ble også dømt for å fabrikkere disse såkalte bevisene også.

Eukanuba er et bra for, men det betyr ikke at hunden din ikke kommer til p reagere på det. Prøv deg litt frem, bytt gradvis og gi det mye foret minst et par måneder (med unntak dersom hunden blir skikkelig dårlig). Funker det ikke så prøver du noe annet.

Selv har jeg god erfaring med Norvegian Polar og Vim&Hundemat. Bruker vi tørrfor så kjøper jeg Royal Canine. Dette fungerer godt for mine dyr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

Du kan lese mere her Min lenke Det er mye mye info om det rundt omkring, men den linken summerer det opp:)

Jeg sier ikke at alle må være dyrevernsnazi, men det er greit og ansvarlig å vite hva veien til produktene man bruker er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det er vanskelig å velge!! Det fins jo tusen forskellige typer, og like mange meninger... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Jeg vil anbefale Royal Canin og Vom&Hundemat. Husk at det er forskjellig hva akkurat din hund vil tåle og like. Du må prøve deg litt fram. Problemet med å prøve seg litt fram er at hunden kan få reaksjoner på bytting av fòr. Sånt som røyting, diarè og magetrøbbel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

Jaja, PETA ble også dømt for å fabrikkere disse såkalte bevisene også.

Eukanuba er et bra for, men det betyr ikke at hunden din ikke kommer til p reagere på det. Prøv deg litt frem, bytt gradvis og gi det mye foret minst et par måneder (med unntak dersom hunden blir skikkelig dårlig). Funker det ikke så prøver du noe annet.

Selv har jeg god erfaring med Norvegian Polar og Vim&Hundemat. Bruker vi tørrfor så kjøper jeg Royal Canine. Dette fungerer godt for mine dyr :)

Nå er ikke akkurat PETA den mest pålitelige kilden til fakta hele tiden, det er rimelig velkjent. Men PETA er ikke den eneste aktivistgruppen i verden heller :fnise:

Signerer forresten V&H, har hørt mye godt om Norwegian Polar også:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Eukanuba og Iams er det samme, og bevisene finnes overalt på nettet, både i tekst og video, hva mere trenger du?

Dette har surret aldeles vilt siden 2001, Iams sluttet å benytte den test-fasisteten i 2003, og jeg vil vite hvilken dyrematprodusent som ikke tester produktene sine på levende dyr ?

Tanken noengang slått AB om at det potensielt kan ha vært en utvikling de siste 10 årene ? - eller setter du all din lit til en nettside som www.iamscruelty.com ? En nettside som ikke engang har hverken dato eller årstall oppgitt på sine artikler ?

- og dermed stenges denne diskusjonen fra min side.

Tilbake til utgangsspørsmålet; Eukaneba er et bra kvalitetsfor som selges av svært mange vetrinærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil anbefale Royal Canin og Vom&Hundemat. Husk at det er forskjellig hva akkurat din hund vil tåle og like. Du må prøve deg litt fram. Problemet med å prøve seg litt fram er at hunden kan få reaksjoner på bytting av fòr. Sånt som røyting, diarè og magetrøbbel.

Første ingrediens i royal canin er ris. Første ingrediens i foret i overskriften (er på tlf og husker ikke navnet....) er kjøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake til utgangsspørsmålet; Eukaneba er et bra kvalitetsfor som selges av svært mange vetrinærer.

er det eneste foret jeg har funnet med kjøtt som første ingrediens hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest uAnonymBruker

Dette har surret aldeles vilt siden 2001, Iams sluttet å benytte den test-fasisteten i 2003, og jeg vil vite hvilken dyrematprodusent som ikke tester produktene sine på levende dyr ?

Tanken noengang slått AB om at det potensielt kan ha vært en utvikling de siste 10 årene ? - eller setter du all din lit til en nettside som www.iamscruelty.com ? En nettside som ikke engang har hverken dato eller årstall oppgitt på sine artikler ?

- og dermed stenges denne diskusjonen fra min side.

Tilbake til utgangsspørsmålet; Eukaneba er et bra kvalitetsfor som selges av svært mange vetrinærer.

Jeg var ikke ute etter noen diskusjon i det hele tatt jeg, den var det du som startet:) Og fyi, de fleste dyrematprodusenter tester maten sin på dyr, men ikke alle spretter de opp og tilfører de sykdommer i prosessen. Jeg setter langt ifra min lit til en enkel nettside, det skriver jeg også lengre opp.

Eukanuba kan helt klart være et bra kvalitetsfor, og gi det gjerne til hunden din, mitt poeng var at det er bra å være en ansvarsfull kjøper og vite hvor tingene man kjøper kommer fra:)

Hvis du er intr, i royal canin så har de en "hundematfinner" på siden sin som kan hjelpe deg med å finne riktig for til hunden din:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med Eukanuba, og det er det eneste foret hunden min tåler. Skal en først høre på noen som snakker nedsettende om enkelte for, bør de kanskje komme opp med seriøse linker og flere bevis enn det som er lagt inn her. Hvem som helst kan skrive den artikkelen, og fortelle om alle testene uten at det er et gnutte av sannhet i det. Merkelig hvordan enkelte klarer å tro på alt de leser.

Uansett er jeg meget fornøyd med foret, og anbefaler det på det varmeste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

Jeg er veldig fornøyd med Eukanuba, og det er det eneste foret hunden min tåler. Skal en først høre på noen som snakker nedsettende om enkelte for, bør de kanskje komme opp med seriøse linker og flere bevis enn det som er lagt inn her. Hvem som helst kan skrive den artikkelen, og fortelle om alle testene uten at det er et gnutte av sannhet i det. Merkelig hvordan enkelte klarer å tro på alt de leser.

Uansett er jeg meget fornøyd med foret, og anbefaler det på det varmeste

Grunnen til at jeg ikke la inn flere "beviser" er fordi det ikke er det tråden handler om, jeg kunne kommet med mye mere. Men poenget mitt var ikke å snakke nedsettende eller fraråde henne å kjøpe det, det kan du og lese hvis du titter oppover og faktisk leser det jeg skriver:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...