Aftensol Skrevet 17. oktober 2011 #21 Skrevet 17. oktober 2011 Vi har skoda superb stasjonsvogn og har plass til bakovervendt barnesete, passasjer ved siden av setet, hundebur og vogn Nå er det ikke en stor hund, så buret tar ca halve bagasjerommet... Kan legge til at mannen er nesten 2.meter men har fremdeles plass til en voksen person i baksetet bak seg når han kjører
Redbull Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #23 Skrevet 18. oktober 2011 Vi har skoda superb stasjonsvogn og har plass til bakovervendt barnesete, passasjer ved siden av setet, hundebur og vogn Nå er det ikke en stor hund, så buret tar ca halve bagasjerommet... Kan legge til at mannen er nesten 2.meter men har fremdeles plass til en voksen person i baksetet bak seg når han kjører Vi har sett litt på denne også i det siste for en luksus å ha plass!! Den stakkar hunden vår ligger tett inntil vogna, så skal bli GODT med ny bil
Ylvamor Skrevet 18. oktober 2011 #24 Skrevet 18. oktober 2011 Opel omega st vogn. kjempe god plass til alle! Uten problemer
Gjest frøken am Skrevet 19. oktober 2011 #25 Skrevet 19. oktober 2011 Den klassiske passaten. God plass forholdsvis, selv om Audi A6 98 (?) modellen kjentes romsligere. Annenhver helg har vi to unger, og vi lar fortsatt bikkja ligge på gulvet Hun trives nå der, så enn så lenge gjør vi slik... Men! Må innrømme det ikke er den optimale bilen ift. plass og utrymme. Så ny bil her også etterhvert. Tror det blir en Q7. Det med biler er bare stress
Sophie-Ann Skrevet 19. oktober 2011 #26 Skrevet 19. oktober 2011 Har Volvo V50, mer enn nok plass til flokken
Dragonfly84 Skrevet 19. oktober 2011 #27 Skrevet 19. oktober 2011 Eller så fins det hundebilbelter hvis dere får en bil med plass til barnevogn i bagasjerommet men ikke plass til hundebur Jeg vet ikke helt hvor optimalt dette er da...
Gjest Mortilto Skrevet 19. oktober 2011 #28 Skrevet 19. oktober 2011 Vi har to vogner, to br. Bilstoler og en stor bikkhe i bur.. Elsker vår renault megane stasjonsvogn! Lykke til med bilkjøpet.
MellonCollie Skrevet 19. oktober 2011 #29 Skrevet 19. oktober 2011 Så: vi ser på Passat, jeg lurer bare på hvordan dere løser det og hvilken type bil dere med barn/hund/barnevogn kjører. Vi har Passat. Når vi skal på tur alle sammen er det da to bakovervendte bilstoler i baksetet, mellom de to setene er hunden plassert i bilbelte for hunder. Vogna + annen bagasje i bagasjerommet - funker kjempefint! Jeg har i alle fall bare hørt bra ting om de bilbeltene til hund, så dette har vært en god løsning for oss.
Kråkesaks Skrevet 19. oktober 2011 #30 Skrevet 19. oktober 2011 Tråden er ryddet for avsporinger. Kråkesaks.
Redbull Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #31 Skrevet 19. oktober 2011 Eller så fins det hundebilbelter hvis dere får en bil med plass til barnevogn i bagasjerommet men ikke plass til hundebur Jeg vet ikke helt hvor optimalt dette er da... Dette er ikke aktuelt desverre... Vi skal ha skinn seter og to små barn baki, så jeg/vi vil helst ha det hundefritt baki med barna men takk for ideen
Dragonfly84 Skrevet 19. oktober 2011 #32 Skrevet 19. oktober 2011 Åja, TO unger ja, jeg hadde bare fått meg med at du hadde en. Da skjønner jeg at det ikke går!
Redbull Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #33 Skrevet 19. oktober 2011 Åja, TO unger ja, jeg hadde bare fått meg med at du hadde en. Da skjønner jeg at det ikke går! Vi har bare en ennå men nr to er under planlegging
*Blomst* Skrevet 19. oktober 2011 #34 Skrevet 19. oktober 2011 Vi endte opp med en VW Touran, vi har to ganske store hunder og får desverre ikke plass til bur, men har valgt å sette inn gitter mellom bagasjerommet og resten av bilen. Da er det god plass til både hunder, vogn, barn og voksne :)Hadde vi bare trengt ett bur tror jeg det hadde godt veldig fint! Er iallefall veldig fornøyd med bilen !
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå