Gå til innhold

Weni's dagbok


weni

Anbefalte innlegg

Da tenkte jeg å prøve å skrive dagbok her.

Kommer til å skrive mye interessant så bare sitt klar med :popcorn: å hør på.

Jeg er ei lita pia, alder er uinteressant. Kjedelig. Liker å :sovne: og musikk. Liker å skrive. Drømmer om mye. Det er søndag idag, jeg har sett litt på tv og :filer: mine. Nå sitter jeg her å koser meg med en kopp varm kakao :kaffekopp:. Ute er det mørkt, her inne er det koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk takk! :takke:

Ny dag nye muligheter...

Dette har vært en rolig dag. Jeg står opp, ser på meg selv i speilet. Ordner meg litt. Spiser frokost. Kommer meg ut. Sekundene går, timene går, jobb over. Hjem. Synger litt på veien hjem, her skulle jeg ønske jeg hadde en :romeo: som jeg kunne spille på (hehe).

Nå er det snart sovetid igjen. Imorgen kommer nok en ny dag, en reprise av denne dagen. Ikke skjønner jeg hvorfor jeg prøver meg på en dagbok her, jeg har jo igrunn ingenting å si. Kunne gjerne skrevet 1000 sider hvor jeg klager om problemmene mine. Kanskje jeg skal gjøre det, kjære dagbok? Jeg er lei av å være "usynlig".. som en kasteball i systemet.. lei av å se at andre som får oppmerksomhet rundt sine problemmer, mens her sitter jeg... liten og feit... stygg.. det er bare de mest alvorligste lidelse som blir hørt.. så lenge det er fare for ditt eget liv får du den hjelpen en trenger.... jeg driver ikke med noe av dette og ikke vil jeg nok ikke begynne med det... jeg har kanskje bare noen andre måter jeg skader meg selv på, uten at det gjør vondt på kroppen... mer psysisk om jeg skal si det på den måten. E

God natt, dagbok! :sovne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...