Gå til innhold

Bursdagsselskap


Ulrikke

Anbefalte innlegg

Jeg trenger seriøst noen gode tips her, kjenner jeg... 1.klassesnuppe fyller 6 år om to uker. De er 10 jenter i klassen, og jeg tenker å invitere alle. I den ene parallellklassen går det fire jenter fra bhg hennes som jeg også vil invitere. Så er det ei annen venninne som hun har kjent siden hun ble født som også skal inviteres. Jeg skal altså ha plass til 15 6-åringer i et par timer inne i huset her - som nok er gjennomsnittlig stort, men stue og kjøkken er ikke spesielt stort allikevel...

Tips til hvordan man løser dette?? Hun er første jente som har bursdag etter at skolen startet i klassen sin, så jeg har lyst til å ha det hjemme her (type invitere alle i klassen og se hvor hun bor liksom...), selvom det selvfølgelig kunne være fristende å ha det utenfor hjemmet et sted (bowlingbursdag kommer på over 2000 kroner, og jeg føler det er uaktuelt...)

Hjelp! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Survival

Hva med utebursdag?

Man kan dra til et sted i naturen man liker ekstra godt. Enten det er i fjæra, eller ved en lavvo i skogen, eller kanskje i en park. Så tar du med pølser og brød til grilling, lager godteposer og sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en lur ide, og jeg har tenkt tanken selv, men samtidig hadde jeg så lyst til å ha dem her hjemme... Lurte på om noen hadde noen gode ideer for å stable bursdagsunger i høyden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annemor30

Her ble det haøye og lave stoler om hverandre;) Ditto bord;) Barne maøbler fra ungene sine rom;) Gikk veldig bra det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...