Gå til innhold

tynn - chubby - overvektig

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det kommer nye overvekt-tråder hele tiden, og det virker som alle har en egen definasjon på normalvekt, chubby og hva som er direkte feit, uten å tenke på kroppsbygdning i det hele tatt. Så finn bilder hva du selv mener definerer disse 3.

Jeg kan begynne:

Tynn: ca sånn - http://www.sweetslyrics.com/images/img_gal/14683_vanessa_hudgens_vagina.jpg

Chubby: ca sånn - http://www.photosight.org/up/2007/07/13/62487.jpg

Feit: rundt dette - http://www.examiner.com/images/blog/replicate/EXID11484/images/huge_abc_family_nikki_blonsky.jpg

Ikke bland inn BMI i denne tråden, BMI er BULLSHIT.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var veldig stor forskjell mellom chubby og feit på disse bildene dah,,

Skrevet

Det var veldig stor forskjell mellom chubby og feit på disse bildene dah,,

Jeg vet, men poenget er at jeg ser chubby som en som er litt kraftig, og har former, man ser jo fort forskjellen på en som er kraftig med former enn en person som bare har blitt feit.

Skrevet

Hvorfor skrive "chubby" i stedet for det norske ordet "lubben"?

• Liker 1
Skrevet

Du har lagt ut bilde av Mira Craig ser jeg. Vel, hun har en superflott kropp syns jeg. Lubben eller ei. :)

• Liker 1
Skrevet

Du har lagt ut bilde av Mira Craig ser jeg. Vel, hun har en superflott kropp syns jeg. Lubben eller ei. :)

Det er slike ting som sporer av denne typen debatter. Ingen har påstått at Mira har en stygg kropp. Lubben er ikke synonymt med stygt.

• Liker 3
Skrevet

Det er slike ting som sporer av denne typen debatter. Ingen har påstått at Mira har en stygg kropp. Lubben er ikke synonymt med stygt.

Syns bare ikke noe om å henge ut folk på den måten. Og sette dem i båser som tynn, lubne og feite.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes Mira Craig har en kjempefin kropp, ville gjerne hatt formene hennes selv. Mente ikke noe negativt med å sette henne opp som 'chubby', liker det, jeg (:

Og jeg skreiv chubby, fordi jeg sier det til vanlig.

• Liker 1
Skrevet

I mine øyne er nr 1 normalen for 10-20år siden

Nr 2 normalen vi er på vei til i 2011 og videre

Nr 3 Fet

• Liker 1
Skrevet

Hun på bilde 1 er slank i mine øyne. Ikke tynn. Enig i at nr. 2 er lubben og 3 feit.

• Liker 1
Skrevet

Tynn er man når kun de minste størrelsene passer, lubben er man om man har gode håndtak på kroppen, feit er man om man må handle i større størrelser seksjonen.

Gjest Loveheartx
Skrevet

Synes ikke jenta på det første bildet var tynn. Heller slank/normal.

Skrevet

Synes ikke jenta på det første bildet var tynn. Heller slank/normal.

Var det jeg mente, da. liksom normal.

ts.

Skrevet

Jeg er enig i eks. 2 og 3 på lubben og feit. Ang. eks. 1 er jeg i tvil. Tror jeg heller ville brukt ordet vanlig/slank og ikke tynn. I mine øyne er man tynn når man nærmest har et problem.

Skrevet

Jeg er enig i eks. 2 og 3 på lubben og feit. Ang. eks. 1 er jeg i tvil. Tror jeg heller ville brukt ordet vanlig/slank og ikke tynn. I mine øyne er man tynn når man nærmest har et problem.

Jeg mente ikke tynn som i nesten undervektig, men vanlig normalvektig kropp.

Skrevet

Jeg mente ikke tynn som i nesten undervektig, men vanlig normalvektig kropp.

Da heter det slank.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...