Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heei. Jeg vet ikke om jeg skulle poste dette innlegget her, men jeg bare gjorde det. Saken er at jeg sliter med å sove hver eneste dag på grunn av at søsteren min som jeg deler rom med, snorker. Jeg bruker silikon ørepropper fra apoteket, men det hjelper ikke. Gud så gal jeg blir av de snorkelydene. Kan noen være så snill å komme med noen andre ideer om hva jeg kan bruke for å slippe å høre de lydene?

Tusen takk på forhånd (:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si ifra til mor/far og be dem sove sammen med henne om de mener du skal godta slikt ?

Skrevet

Har du tatt opp problemet med søsteren din eller foreldrene deres? Finnes nok mange måter å redusere snorking på, men om søsteren din ikke er klar over at hun snorker kan det jo ikke forventes at hun skal gjøre noe med det. Tror heller ikke det er så veldig vanlig at unge mennesker snorker mye, så kanskje hun faktisk skulle tatt en tur til legen?

Skrevet

Hun vil ikke gjøre noe med det. Jeg tror legen sa noe med at hun kunne fjerne mandlene eller noe det er derfor hun snorker så sykt mye, men hun sa nei. pluss vi har to rom, mamma og pappa sitt, og mitt og søsteren min sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...