Romla Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 Hei, eg trenge ein hobby, men har visst ikkje noke kreativitet sjølv. Er det noken som har nokre idear. Kva er det folk drive med på fritida, eg har ein tendens til å sitte inne å sjå på tv når eg ikkje er på jobb eller er å svømmer. Hjeelp.
Gjest Bomullsdott Skrevet 15. oktober 2011 #2 Skrevet 15. oktober 2011 Det trenger ikke nødvendigvis være negativt å se på TV. Fins jo en hel haug av lærerike og interessante programmer, eller virkelig gode filmer. Men forstår jo at det kan bli litt ensidig i lengden. Kanskje du kan melde deg på en organisert aktivitet? Så får du truffet andre mennesker som liker å gjøre det samme som deg. Kor f. eks? Eller så kan du kanskje lese? Strikke? Kjøpe deg et dyr du kan sysle med? Trene? Kanskje ikke de beste forslagene, men prøvde i alle fall.
Romla Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2011 Det trenger ikke nødvendigvis være negativt å se på TV. Fins jo en hel haug av lærerike og interessante programmer, eller virkelig gode filmer. Men forstår jo at det kan bli litt ensidig i lengden. Kanskje du kan melde deg på en organisert aktivitet? Så får du truffet andre mennesker som liker å gjøre det samme som deg. Kor f. eks? Eller så kan du kanskje lese? Strikke? Kjøpe deg et dyr du kan sysle med? Trene? Kanskje ikke de beste forslagene, men prøvde i alle fall. Eg er med i eit band, men det er når eg har fri på kvardagar og ikkje har noko å gjer på. Eg lese på kveldane før eg skal legge meg. Strikke kan eg ikkje gjere pga eg får senebetennelse i armane, flotte greier. Så eg sitte liksom fast, føle enkelte gangar når eg ikkje har noke å gjer at eg ikkje har noko liv. Ein dag gjekk eg to timar tidlegare på jobb fordi eg ikkje hadde noko å styre med. Blir veldig kjedlig i lengda.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå