AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 Har du noen gang hatt sex med en person som plutselig gjorde noe helt nytt, ukjent eller spennende med deg under akten som kanskje var litt uventet? Hvordan tenkte du om det etterpå (positive og negative tanker)? Jeg hadde ons med en fyr jeg møtte på en bar som plutselig tok tak i håret mitt og røsket hardt. Jeg likte det ikke!! En annen gang hadde jeg sex med en ons som plutselig stakk en finger i rumpa mi... Det var greit
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #2 Skrevet 15. oktober 2011 Eh, ja... Ble plutselig sleika oppover hele rompesprekken. Jeg likte det ikke!
Gjest Survival Skrevet 15. oktober 2011 #3 Skrevet 15. oktober 2011 Eh, ja... Ble plutselig sleika oppover hele rompesprekken. Jeg likte det ikke! Hahaha, sånn helt plutselig?! Æsj
Djungelvrål Skrevet 15. oktober 2011 #4 Skrevet 15. oktober 2011 En som prøvde å putte hele handa oppi meg, ble litt sjokka kan du si!
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #5 Skrevet 15. oktober 2011 Hahaha, sånn helt plutselig?! Æsj Ja, eller det var under oralsex, også kom det - helt plutselig! Og det var ikke på noen som helst slags sexy måte heller, som en bikkje
Gjest Survival Skrevet 15. oktober 2011 #6 Skrevet 15. oktober 2011 Ja, eller det var under oralsex, også kom det - helt plutselig! Og det var ikke på noen som helst slags sexy måte heller, som en bikkje Uffsann .. Hadde det vært meg hadde jeg ikke visst om jeg skulle begynt å grine eller le.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #7 Skrevet 16. oktober 2011 Hmm, det er alltid nytt og spennende uansett hva jeg har gjort med tidligere partnere når jeg opplever det samme med den nye partneren. nå snakker jeg om kjærlighet, forelskelse. Er helt noe annet når det kommer til ons, men søker en noe nytt og spennende, så er kjærligheten vinneren, siden alt føles som om det var for første gang med den nye partneren uansett
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå