Gå til innhold

Katrine Moholt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

akkurat som om det er noen bedre norske programledere... kan man jo liksågodt ta til takke med hu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Jeg vil anta det er en del mannlige ledere som liker henne bedre en de liker andre. Som en vet så er det menn som sitter med makten i styre og stell her i landet. Derfor blir det slik at de som menn liker å omgi seg med som kommer fremst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns Katrine Moholt er oppbrukt jeg.

Hun er overalt, så hun burde fått seg en pause.

Enig. Oppbrukt er ordet. Selv om hun er sjarmerende og dyktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsiktig med hva dere ønsker dere, vi kan få Katrine Sørland i stedet! DET er hakket verre!! Eller Marte Stokstad, med de gale stirreøynene sine. Som om hun anstrenger seg for å utvide øynene som ellers ville blitt til smileøyne, når hun smiler.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsiktig med hva dere ønsker dere, vi kan få Katrine Sørland i stedet! DET er hakket verre!! Eller Marte Stokstad, med de gale stirreøynene sine. Som om hun anstrenger seg for å utvide øynene som ellers ville blitt til smileøyne, når hun smiler.

Hahaha, Marte Stokstad med gale stirreøyner, helt enig! Morsomt at hun var på God kveld, Norge! i går og sutret over at hun ble kritisert på nettet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, Marte Stokstad med gale stirreøyner, helt enig! Morsomt at hun var på God kveld, Norge! i går og sutret over at hun ble kritisert på nettet.

Det var ikke hun Marte som var på God Kveld Norge, Marte Stokstad er hun med langt mørkt hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Katrine Moholt er en fantastisk dame, jeg! har alltid beundret henne og synes hun gjør en kjempeflott jobb :biggrin:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Katrine Moholt er en fantastisk dame, jeg! har alltid beundret henne og synes hun gjør en kjempeflott jobb :biggrin:

Enig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns

Kathrine Moholt

Guri Solberg

Marte Stokstad

og

Marte Sveberg

er flinke vertinner på TV2 underholdning.

MEN

jeg ser at de kan bli drittlei jobben sin og det forstår jeg godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Katrine Moholt virker falsk, jeg tror ikke hun egentlig likte Jakten på kjærligheten-konseptet, deltakerne etc, og jeg tror låta (plata?) hun ga ut med mannen sin ikke er ektefølt. Hun kan sikkert være profesjonell og dyktig i rett setting, men hun har valgt å satse på erkefolkelige konsepter hun antaelig synes er nokså horrible selv, og det skinner gjennom. NOE skurrer i hvert fall. Ellers er Marte Stokstad hakket skumlere :ler: Og de irriterer meg bare i forbizappingen, men godt å få det ut :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hun er jo ikke programleder i jakten på kjærligheten lenger da..så det må jo glede deg, TS? ;)

JA! :D

Jeg synes Katrine Moholt virker falsk, jeg tror ikke hun egentlig likte Jakten på kjærligheten-konseptet, deltakerne etc, og jeg tror låta (plata?) hun ga ut med mannen sin ikke er ektefølt. Hun kan sikkert være profesjonell og dyktig i rett setting, men hun har valgt å satse på erkefolkelige konsepter hun antaelig synes er nokså horrible selv, og det skinner gjennom. NOE skurrer i hvert fall. Ellers er Marte Stokstad hakket skumlere :ler: Og de irriterer meg bare i forbizappingen, men godt å få det ut :sjenert:

Det var bare merkelig.. Sanger/artist er hun ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...