Gjest Nordavind Skrevet 15. oktober 2011 #21 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg dro litt på byen alene før i tiden. Visste at jeg alltid traff noen kjente på stamstedet. En kveld traff jeg en mann og nå har vi vært gift i mange år Så hvorfor ikke? Det er jo bare å reise hjem om det er kjedelig. Jaja, kanskje vi får vite bryllupsdatoen i rapporten i morgen
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #22 Skrevet 15. oktober 2011 Dere som går ut alene, hvilke steder går dere på da? Bar eller diskotek? Og hvordan oppfører dere dere? Prøvde det en gang selv, men ble bare gående og "liksom se etter noen jeg kjenner", fikk ikke til å stå eller sitte i ro noe sted.
Steinar40 Skrevet 16. oktober 2011 #23 Skrevet 16. oktober 2011 Dere som går ut alene, hvilke steder går dere på da? Bar eller diskotek? Og hvordan oppfører dere dere? Prøvde det en gang selv, men ble bare gående og "liksom se etter noen jeg kjenner", fikk ikke til å stå eller sitte i ro noe sted. Folk drikker ikke når de er ute bare for moro skyld.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #24 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg gikk alene på konsert en gang og det gikk kjempefint. Kom veldig fort i snakk med folk (menn ) TS: Håper du hadde en bra kveld på byen!
Caramela Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter #25 Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Hei alle sammen! Da var kvelden overstått! Da jeg tok på skoa og gikk ut døra, tikket det inn mld fra ei venninne som satt på en pub like oppi gata her, så jeg dro først dit og tok en øl med henne. Men da de skulle videre til utesteder i andre enden av byen, takket jeg for meg, og entret et annet utested - alene! I starten var jeg litt smånervøs, og vandret bare litt rundt, kjøpte en øl, tok en røyk i bakgården. Deretter kastet jeg meg inn i den dansende mengden, og to sekunder etter, danset jeg med en fyr. Han tror jeg jammen med hadde hverken dusjet eller pusset tennene, så det var ikke mange svingomene før jeg forsvant derfra. Jeg gikk mot baren igjen, og kom i kontakt med en annen fyr. Dette var en trivelig nordlending jeg fortsatte å prate med resten av kvelden. Det viste seg at vi bodde i samme gate, så han fulgte meg hjem. Vi kysset lett, og jeg dro hjem videre alene. Jeg må innrømme at unnskyldningen jeg ble presentert overfor ble brukt - den om at jeg ikke visste hvor resten hadde tatt veien Og konklusjonen må være at, ja! Man kan gå på byen alene dersom en virkelig, virkelig vil ut. Men for min del, er det ikke noe jeg kommer til å foretrekke i fremtiden Litt tryggere og bedre stemning sammen med andre Endret 16. oktober 2011 av Caramela 3
Gjest Tidssone Skrevet 16. oktober 2011 #26 Skrevet 16. oktober 2011 Åh, så bra! Tror man lettere kommer i kontakt med menn ute, dersom man er alene også. Ikke alltid så lett for menn å bane seg vei gjennom venninneflokken. Går ofte alene på kafé, jeg. Blir noen ganger kontaktet av menn da også.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #27 Skrevet 16. oktober 2011 Dere som går ut alene, hvilke steder går dere på da? Bar eller diskotek? Og hvordan oppfører dere dere? Prøvde det en gang selv, men ble bare gående og "liksom se etter noen jeg kjenner", fikk ikke til å stå eller sitte i ro noe sted. Haha, jeg har vært på byen, alene, en gang og aldri mer, sier jeg bare! Gjorde det samme som du, gikk rundt og lata som at jeg så etter noen Følte meg utrolig teit og gikk hjem igjen. Hadde ikke lyst til å sette meg ned alene i et hjørne eller begynne å snakke med noen som var på klassefest eller noe. Flaaaut.
Steinar40 Skrevet 16. oktober 2011 #28 Skrevet 16. oktober 2011 Haha, jeg har vært på byen, alene, en gang og aldri mer, sier jeg bare! Gjorde det samme som du, gikk rundt og lata som at jeg så etter noen Følte meg utrolig teit og gikk hjem igjen. Hadde ikke lyst til å sette meg ned alene i et hjørne eller begynne å snakke med noen som var på klassefest eller noe. Flaaaut. Hovedproblemet er at det generelt sett er kjedelig ute på byen. Passer best for hyperaktive alkoholikere.
Gjest Nordavind Skrevet 16. oktober 2011 #29 Skrevet 16. oktober 2011 Hovedproblemet er at det generelt sett er kjedelig ute på byen. Passer best for hyperaktive alkoholikere. Der sa du det. Ville vært sterkt uenig med utsagnet for 10 år siden, men nå er jeg enlighted
Steinar40 Skrevet 16. oktober 2011 #30 Skrevet 16. oktober 2011 Der sa du det. Ville vært sterkt uenig med utsagnet for 10 år siden, men nå er jeg enlighted Der kan man se hva som kan skje!
Caramela Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter #31 Skrevet 16. oktober 2011 Haha, jeg er en hyperaktiv alkoholiker!
Gjest Nordavind Skrevet 16. oktober 2011 #32 Skrevet 16. oktober 2011 Haha, jeg er en hyperaktiv alkoholiker! Hyperaktiv og ENSOM alkoholiker nei da, jeg bare tuller med deg.
Gjest strykebrett Skrevet 16. oktober 2011 #33 Skrevet 16. oktober 2011 Der sa du det. Ville vært sterkt uenig med utsagnet for 10 år siden, men nå er jeg enlighted Enlightened/gammel .. potetoe/potatoe
Gjest Tidssone Skrevet 17. oktober 2011 #35 Skrevet 17. oktober 2011 ....er da ikke SÅ gammal Bare litt... satt?
Gjest Nordavind Skrevet 17. oktober 2011 #36 Skrevet 17. oktober 2011 Bare litt... satt? Ikke det engang. Ung voksen liker jeg
Gjest NozMonster Skrevet 17. oktober 2011 #37 Skrevet 17. oktober 2011 Hovedproblemet er at det generelt sett er kjedelig ute på byen. Passer best for hyperaktive alkoholikere. det blir ikke mere morro enn du lager sjæl er man innstilt på å ha det gøy, og drar ut med en kompis/venninnegjeng som er livlige, så er det sørenmeg artig å "dra`n helt ut" i blandt! (ikke sånn dra?n da;) hoohooo)
Gjest Tidssone Skrevet 17. oktober 2011 #38 Skrevet 17. oktober 2011 Ikke det engang. Ung voksen liker jeg Rundt førti, altså? Å være satt, har ingenting med biologisk alder å gjøre. Å være satt, er en tilstand. Når man tenker at alle som er ute på byen må være hyperaktive alkoholikere, tenker jeg at man kanskje ikke lenger er i stand til å se alle arena det går an å ha det morsomt på. Da er man litt satt. På tide å få seg kulemage og holdninger om at all ungdom er pøbler.
Gjest Nordavind Skrevet 17. oktober 2011 #39 Skrevet 17. oktober 2011 Rundt førti, altså? Å være satt, har ingenting med biologisk alder å gjøre. Å være satt, er en tilstand. Når man tenker at alle som er ute på byen må være hyperaktive alkoholikere, tenker jeg at man kanskje ikke lenger er i stand til å se alle arena det går an å ha det morsomt på. Da er man litt satt. På tide å få seg kulemage og holdninger om at all ungdom er pøbler. Er kun 32 og ingen kulemage pytt pytt. Og all ungdom ER pøbler.
Gjest strykebrett Skrevet 17. oktober 2011 #40 Skrevet 17. oktober 2011 det blir ikke mere morro enn du lager sjæl er man innstilt på å ha det gøy, og drar ut med en kompis/venninnegjeng som er livlige, så er det sørenmeg artig å "dra`n helt ut" i blandt! (ikke sånn dra?n da;) hoohooo) Only boring people gets bored
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå