Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her nå, og har så utroolig lyst til å ut - finne en fyr, ha det litt moro! Men.. alle vennene mine her var mest gira på å sitte hjemme denne lørdagskvelden. Så nå lurer jeg på hvor teit vil det se ut om man faktisk drar ut på byen alene? haha.. Ja, jeg har drukket litt vin ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde kanskje begynt å lurt litt om noen jeg møtte på byen var der helt alene.. Du kan jo si at dere har mistet hverandre i alt kaoset eller noe ;) hehe

"Nei, de var her i ste men nå har jeg ikke sett de på lenge...."

• Liker 1
Skrevet

Så lenge du klarer å være sosial og snakke med folk er det vel ikke noe problem :) Men om du blir sittende i et hjørne og drikke alene ser det ganske teit ut, ja :gjeiper:

Skrevet

Jeg tror ikke jeg kunne gjort det, men hvis jeg skulle, hadde jeg nok brukt unnskyldningen ovenfor ;) Og dratt ut ganske sent.

• Liker 1
Skrevet

Jeg vill heller aldri dratt på byen alene i utgangspunktet, jeg er en sånn som ikke går på kino alene en gang! Hehe :) Men med unnskyldningen overfor så kunne man jo kommet unna med det :fnise:

Forøvrig er det å sitte i utestedets mulm og mørke, alene i en krok - det er uaktuelt. Det kan jeg jo gjøre her, jeg vil jo ut for å treffe folk :ler:

Gud bedre, skal jeg virkelig tørre dette!?

Gjest Survival
Skrevet

DRA UT! Selvfølgelig kan du gjøre det. Du kommer sikkert ikke til å være alene så lenge uansett, før du møter en spennende mann ;)

Gjest Oblivion
Skrevet (endret)

Jeg går ut aleine titt og ofte -ikke fordi jeg ikke har venner, men det kan være fordi det ikke alltid passer med andre når jeg vil ut eller at jeg rett og slett plutselig får lyst på en øl. Men jeg har utrolig mange bekjente da, og har også flere steder som jeg kan kalle stamsteder, så sjansen for at jeg møter på noen jeg kjenner er ganske stor om jeg går til disse stedene. Men kan også helt fint sitte aleine med vilje, ta noen øl, og bare tenke/se meg rundt eller plukke opp en avis om jeg er på en pub. Noen ganger er det bare veldig behagelig å være aleine i "kaoset". :)

Poenget var vel: Kjør på! Og om du vil prate med noen så gjør du det -folk kommer også til å begynne å prate med deg om du virker tilgjengelig for det.

Endret av Oblivion
Skrevet (endret)

Da hiver jeg meg i dusjen etter mat, sitter og roer den noen timer til her, så drar jeg ut! Gosh!

Caramela gjør ting hun ikke kan! :ler:

Endret av Caramela
  • Liker 2
Skrevet

hørt mange som har gjort dette, og hatt det morro på byen. Jeg derimot har ikke drukket og gått på byen alene, får det ikke til.

Skrevet

Har aldri hørt om noen som har gjort dette, men ut i fra svarene her, så virker det som om det er noen som gjør det :) Blir spennende å se hvordan kvelden blir!

Skrevet

Takk, Emmaline! :) Vil påstå det selv også :ler: Skikkelig spent, nervøs og ja.. Nysgjerrig på hvordan dette vil bli!

Skrevet

Tøff du er! Håper du får en morsom kveld! :tommelsmil:

Gjest Nordavind
Skrevet

Go for it! ikke noe i veien med det, måtte ty til slike midler selv festglad som jeg er når jeg måtte tilbringe kortere perioder i andre byer/land, så det går helt fint :) og hvis du absolutt må ha unnskyldninger, så har du et pare gode eksempler over :) ha en gøyal kveld!

Skrevet

Takk, dere! :) Skal oppdatere i morgen :)

• Liker 1
Gjest Wolfmoon
Skrevet (endret)

Håper du får en flott kveld ;)

Og vi trenger definitivt oppdatering i morgen om hvordan det gikk :jepp:

Endret av Wolfmoon
  • Liker 1
Skrevet (endret)

jeg gikk ofte ut alene når jeg var 18-19 :gjeiper: (bodde på et relativt lite sted) Mye lettere å få kontakt med fremmede folk da.

For et par uker siden fikk jeg så sykt lyst på en øl, etter å ha vært ute på middag med min mor, så jeg bestemte meg for å teste om jeg "turte" å sette meg i baren på en pub i "storbyen" alene.

Og det gikk bra det! Gikk hjem etter én øl da, men nå vet jeg ihvertfall at det ikke er farlig :)

Endret av Knirke
Gjest Nordavind
Skrevet

Ble stille her nå.... hun har sikkert gjort det :) venter i spenning på rapporten i morgen (i natt)

Skrevet

Jeg dro litt på byen alene før i tiden. Visste at jeg alltid traff noen kjente på stamstedet.

En kveld traff jeg en mann og nå har vi vært gift i mange år :)

Så hvorfor ikke? Det er jo bare å reise hjem om det er kjedelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...