Gå til innhold

Treningskompis i Bergen

Gjest Ms. Raggsokk

Anbefalte innlegg

Gjest Ms. Raggsokk

Tror jeg har hatt en lignende tråd før, men vi prøver igjen.

Har massevis av venner, problemet er bare at det er ingen som er interesserte i å trene!! Og jeg er litt lei av å tusle alene...

Så, har du lyst på selskap - hyl ut da vel :) Jeg er jente på 21, bor i sentrum. Trener mye ute (løping, gåturer, intervall....), men er ikke fremmed for å kjøpe meg kort hos SiB og trene inne. Er også lei av å stå på ski alene, så om du liker snø, ski og Voss er det supert, men intet krav selvsagt. Jeg går også langrenn om noen foretrekker bortover-ski :)

Er ikke i superform oga skadeavbrekk, men kanskje man blir sprekere når man er flere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hellu og guddivning Ms Raggsokk !

Jeg svarer deg og hyler herved ut at jeg ønsker meg en treningskompis...

Jeg er mann, voksen også(helt utvokst faktisk) Jeg søkte på nettet etter en aktiv og urolig sjel som muligens kunne finne det interessant med litt kompaniskap bla annet opp Stoltzen og lignende bratte oppfinnelser, litt jevnlig, og da dukket mer eller mindre bare din "tråd" opp på Google-søket, jeg har altså nå meldt meg inn i kvinneguiden for å svare deg, hehe... Menn burde da absolutt ha en kvinneguide spør du meg...

Anyway, Jeg har funnet ut at jeg (etter å ha jobbet i kulturlivet og lignende i lange tider)har glemt mitt nære forhold til å bevege meg i naturen, og Bergen er gull i så måte, hundre fjell og skreddersydde stier, MEN ønsker meg litt inspirerende energi og drahjelp av og til, samt fylle den rollen selv for andre også ! Skulle dette være interessant, håper jeg du tar kontakt, så kan vi snakkes på Facebook foreks.

Hilsen voksen mann med sosiale evner og smilet innen rekkevidde. Info: Har seriøse ønsker om å holde meg i form, gikk nylig Stoltzen på 14.18 og akter å holde meg der, og ved kanhende din hjelp og vårt kompaniskap feire ny personlig rekord rimelig snart. (Julaften helst;) hehe..

Mvh Jarle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosette

Jeg er gjerne med og trener, har trent med venninner før og det funket supert som ekstra motivasjon. Akkurat nå har jeg nettopp begynt "påan" igjen med aktiv trening etter at det daffet litt av i forbindelse med sommer, mye jobbing og så videre. Jeg løper mest, ellers elsker jeg å gå turer (gjerne i bratt terreng), svømme, og er også glad i ski på vinteren. Mest bortoverski, men liker også slalom. Er vel i normalt grei form per dags dato, men tenker så klart å bli bedre ;)

Akkurat nå er det ganske travelt før eksamen, så det blir liksom til at jeg presser treningen inn der det passer seg, men etter jul har jeg bedre tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg gjerne på jeg! Jeg er elendig på løping eller jogging - men det er vel et tegn på at det område bør trenes mer? :fnise:

Har kort hos SIB så pleier å trene der, men er gjerne med på å trene ute også! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er sikkert for spreke for meg, mohahah :nigo:

Ha Ha ...Vittig å være mann på Kvinneguidens-sosialkanal---Anyway, Ms Raggsokk "trådsetter" og dere andre kule folk; Vi må da gripe muligheten til litt sosial drahjelp den treningstråden skaper..? Jeg er ikke kjent med alskens treningsmetoder for min del...Resonnement: Fuglerne flyver i flokk, når de er mange nok, ellers gidder de tidvis knapt løfte en fjær ;). . .Løyper: Gå Stoltzen..Pause, jogge videre, ned skredderdalen, fjellveien, bort til skansemyrbanen, litt intervall der... Isdalen opp til rundemannen er en fin landevei, vandre ned å prate tøv om viktige ting...(for eliminere) Jeg ønsker helst å unngå asfalt...Andre innspill ???

Endret av Solbue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha Ha ...Vittig å være mann på Kvinneguidens-sosialkanal---Anyway, Ms Raggsokk "trådsetter" og dere andre kule folk; Vi må da gripe muligheten til litt sosial drahjelp den treningstråden skaper..? Jeg er ikke kjent med alskens treningsmetoder for min del...Resonnement: Fuglerne flyver i flokk, når de er mange nok, ellers gidder de tidvis knapt løfte en fjær ;). . .Løyper: Gå Stoltzen..Pause, jogge videre, ned skredderdalen, fjellveien, bort til skansemyrbanen, litt intervall der... Isdalen opp til rundemannen er en fin landevei, vandre ned å prate tøv om viktige ting...(for eliminere) Jeg ønsker helst å unngå asfalt...Andre innspill ???

Haha jeg går bare på Fløien :fnise::sjenert:

Er gjerne med på noe tyngre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...