Gå til innhold

Hvordan rir dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes ikke jeg er så veldig flink til å ri, og føler at jeg kunne trene noen tips fra dere ander. Er det mulig det er noe jeg ikke har tenkt på, noe som kunne gjort det bedre for oss begge? Hvordan sitter dere? "Hopper" dere opp og ned på penisen, eller tar dere hoftene frem og tilbake? Sitter dere rett opp og ned, foroverlent eller bakoverlent? Egentlig alt dere kan fortelle meg (både kvinner og menn) vil være til hjelp :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja til alt - opp og ned, tar hoftene frem og tilbake, lener meg bakover og forover, setter meg andre veien (med ryggen til han), beveger meg raskt eller sakte.

Å sitte på huk funker veldig fint hvis du vil gjøre "opp og ned"-varianten, jeg synes i hvert fall det blir enklere og bedre på den måten.

Jeg varerier og ser an hans reaksjon, fortsetter med det jeg merker at han liker. Det varierer om han er i humør til å gjøre det sakte eller raskt, så jeg ser det an eller spør hvordan han vil ha det. Og noen ganger gjør jeg det akkurat sånn jeg synes det best!

Han liker det godt når jeg tar på meg selv samtidig som jeg rir han og det er jo fint for meg også :)

Skrevet

Ja til alt - opp og ned, tar hoftene frem og tilbake, lener meg bakover og forover, setter meg andre veien (med ryggen til han), beveger meg raskt eller sakte.

Å sitte på huk funker veldig fint hvis du vil gjøre "opp og ned"-varianten, jeg synes i hvert fall det blir enklere og bedre på den måten.

Jeg varerier og ser an hans reaksjon, fortsetter med det jeg merker at han liker. Det varierer om han er i humør til å gjøre det sakte eller raskt, så jeg ser det an eller spør hvordan han vil ha det. Og noen ganger gjør jeg det akkurat sånn jeg synes det best!

Han liker det godt når jeg tar på meg selv samtidig som jeg rir han og det er jo fint for meg også :)

Som jeg skulle skrevet det selv!

Men, jeg henger meg på TS - finnes det noen hemmelige triks foruten dette? Noe som gjør det hele enda bedre? :)

Skrevet

Mitt lille ekstra "triks" er å enten ligge over han i en omvendt misjonær(altså meg på toppen), eller at han ligger på sengekanten, mens jeg sitter med ryggen til han og føttene godt plantet ned i golvet. -> Her i fra "shaker" jeg på hoftene/rompa. Og da mener jeg virkelig SHAKING som alle de 'deilige' musikkvideo-danserne gjør, bump-bump-bump. Som jentene i denne videoen:

Øv på dette på forhånd ved å bare danse og riste på rompa til gøyal musikk :D

Dette har vært alfa og omega på de jeg har gjort det med, og det er også et fantastisk syn for mannen, enten sakte eller raskt.

Håper det var til litt hjelp! ;P

Skrevet

I tillegg til det som er nevnt(btw; når du siste sier omvendt misjonær - da mener du ryggen mot hans overkropp liggende? Sjøstjerne? eller?) - så spiller jeg gjerne ekstra på visualitet.

Dette kan være at man har vanlig stilling, lener seg forover mot hans ansikt og beveger seg i varierende tempo med hoftene slik at begge får god sikt til penetreringen. Og pass på å gjøre det sakte også så man virkelig får se alt.

Det gir egentlig ikke økt følsomhet for meg(og tror heller ikke for ham) - men begge blir helt fra seg av opphisselse pga det visuelle.

Samme med når man sitter på huk - da kan han/du stimulere klitoris/eventuelt også få tilgang bak til lek - og han ser alt som skjer.

Ellers er sikkert den "sengekantsmanøveren" til gjesten over her like fin om han sitter på en stol eller fast kant - men det fordrer at man tilpasser seg penisens krumning - min kjæreste får fort vondt om jeg lener meg for mye fra ham.

Ellers bruker jeg gjerne hendene i tillegg - og liker å variere med veldig sakte kun øverst på penis(holde penis på plass med hånden, og trekke seg helt og - litt inn gjentakende) og så helt dypt.

Alt ettersom dagsformen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...