Gjest Wanted Skrevet 15. oktober 2011 #41 Skrevet 15. oktober 2011 Ascendant: Virgo Moon sign: Gemini (stj.tegn vekt)
Neshorn Skrevet 15. oktober 2011 #42 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg er en tyr, og er veldig typisk. For folk som ikke kjenner meg så godt kan jeg ofte virke som en Jomfru, men de som kjenner meg godt er ikke i tvil om at jeg er tyr
Gjest Silvermist Skrevet 15. oktober 2011 #43 Skrevet 15. oktober 2011 For de som er nysgjerrige: Kalkulator for månetegn: www.lunarium.co.uk/moonsign/calculator.jsp Og for acsedant: cafeastrology.com/ascendantcalculator.html Fant ut at jeg er tyr med acsedant i krepsen. Da lærte vi noe nytt i dag og, gitt.
Gjest imli Skrevet 16. oktober 2011 #44 Skrevet 16. oktober 2011 Hehe, artige greier. Eg er som sagt Vekt, og fann ut no at eg har Skytten som måneteikn og Steinbukken som acsedant.
spinnwild Skrevet 16. oktober 2011 #47 Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Ok, kommer med en litt mer utfyllende Stjernetegn: Kreps Månetegn: Vannmann Ascendant: Jomfruen Ikke det at dette sier meg noe, har aldri vært interessert i stjernetegn osv, og vet lite om det. Leser horoskopet en gang i blandt, bare for å sjekke om det stemmer litt Red: Leste beskrivelsene, og de stemmer jo - Det er slikt som er morsomt Endret 16. oktober 2011 av spinnwild
Gjest imli Skrevet 16. oktober 2011 #48 Skrevet 16. oktober 2011 Ok, kommer med en litt mer utfyllende Stjernetegn: Kreps Månetegn: Vannmann Ascendant: Jomfruen Ikke det at dette sier meg noe, har aldri vært interessert i stjernetegn osv, og vet lite om det. Leser horoskopet en gang i blandt, bare for å sjekke om det stemmer litt Red: Leste beskrivelsene, og de stemmer jo - Det er slikt som er morsomt Eg håpar ikkje det stemmer på meg, for iflg den sida var dei som hadde Steinbukken som acsedant blant anna kalde, grusomme og egoistiske
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå