Gå til innhold

Fyllenerver


Kid-a

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjesten

Det er vel ikke snakk om moralisere selv om en ikke viser hensyn til noen som har skylden for at de er så dårlig vel?  :roll:  

En annen sak, om du blir så dårlig at du hyperventilerer fordi noen snakker til deg dagen etter burde du vel holde deg unna alkohol vel.  

Hva folk gjør angående alkohol er ikke min sak, men de får ikke min medlidenhet for at de blir dårlig.

And it goes on and on.... det er nettopp moralisering du driver med nå. Du kooooser deg hver gang du skriver at man ikke får din medlidenhet og ditt og datt. Det meste her i verden er selvforskyldt lille du, selv de lutfattige mødrene i Afrika som mister barna sine til sultedøden burde vitterlig tenkt seg om to ganger før de hadde sex. Det høres teit ut ikke sant? Prinsippet er akkurat det samme.

Og om jeg blir så dårlig at jeg hyperventilerer så kan det være det samme, for jeg koser meg så innmari når jeg drikker at jeg står ut med å ha skikkelig fyllenerver de få gangene det skjer.

Og til slutt: du synes jo tydeligvis det er din sak, siden du har skrevet ørten innlegg om det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk ber om trøst så trenger man vel ikke ramle på om det motsatte. Tror ikke spørsmålet er om hvem som har skylda akkurat!

Og ja, fylla har man skyld i selv, men det gjør ikke at det kjennes bedre av den grunn.

Personlig mener jeg at det er mye lidelse man har skyld i selv og man gjør ofte dumme ting med seg selv som man egenltig ikke forstår hvorfor.

Men det er ikke lettere om man har gjort det selv enn om andre har gjort det? Jeg har det ikke bedre når jeg er fyllesyk enn når min venninne har migrene? Selv om hun ikke kan noe for det?

Nei, når man blir bedt om empati får man gi den eller la vær å si noe.

Mener jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som hjelper er som det har vært nevnt at man hiver innpå en øl, eller aller helst etpar Underberger....

Nei vet du hva?? :o :o Når noen begynner å reparere fylla med alkohol da er man virkelig ute å kjører.....eller på godt norsk--->da er du på tur til å bli alkoholiker....hold alkisrådene for deg selv. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vet du hva?? :o :o Når noen begynner å reparere fylla med alkohol da er man virkelig ute å kjører.....eller på godt norsk--->da er du på tur til å bli alkoholiker....hold alkisrådene for deg selv. :evil:

Jeg er helt enig i at å reparere er et dårlig råd.

Spis potetgull, drikk melk og cola og i hvert fall ikke alkohol dagen derpå. For å fikse noe, mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madam Felle
Når folk ber om trøst så trenger man vel ikke ramle på om det motsatte. Tror ikke spørsmålet er om hvem som har skylda akkurat!

Og ja, fylla har man skyld i selv, men det gjør ikke at det kjennes bedre av den grunn.

Personlig mener jeg at det er mye lidelse man har skyld i selv og man gjør ofte dumme ting med seg selv som man egenltig ikke forstår hvorfor.

Men det er ikke lettere om man har gjort det selv enn om andre har gjort det? Jeg har det ikke bedre når jeg er fyllesyk enn når min venninne har migrene? Selv om hun ikke kan noe for det?

Nei, når man blir bedt om empati får man gi den eller la vær å si noe.

Mener jeg!

Det vil si at en ikke skal si sin mening, men personen skal beklage seg over hvor dum personen var, og hvorfor personen gjorde det ol. Men jeg skal bare inn å si stakkars deg, det går sikkert bra denne gangen også? er ikke det å være en hykler?

Jeg sier min menign som alle andre her inne, og om folk ikke liker min mening so be it. Forumet er til for alle, og legger en ut en tråd her så kan hvem som helst svare, det er i alle fall den oppfatningen jeg har fått. Men kan jo selvfølgelig ha tatt feil da, men min mening blir da at det blir kjedelig i lengden å skulle bukke nikke neie for alle som skriver inn her.

Til gjesten over, å begynne å sammenligne fylleangst med barn og mødre i Afrika synes jeg blir for tåpelig.

Jeg sniker meg stille og rolig ut her i fra siden denne siden er forbehodt de som skal vise sympati og medfølelse med personer som har skyld i sin egen elendighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde diskusjonen dreiet seg om "hva synes dere om fylleangst", hadde saken vært en annen. Dette er ikke en diskusjon, jeg spurte om noen hadde tips eller trøst å gi. Du bør gå fort ut herfra, ja. Før jeg slår deg. Og SS, jeg er ingen fjortis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig at man skal si sin mening, Madam Felle og det er bra! Men i denne tråden var det ingen som ba om en mening. Det er det jeg mener.

Det var en tråd hvor en bruker ba om litt trøst - og jeg mener at har man ikke trøst å gi så må det være greit. Utern at det behøver å bli en moralpreken. De som vil trøste kan det, de andre kan la være. Det er min mening.

Og les Kids siste innlegg, så sier hun akkurat det.

Forøvrig er jeg enig i at dette har ingenting med verdens elendighet å gjøre - men rett og slett ei som har gått på fylla og har det vondt pga det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde diskusjonen dreiet seg om "hva synes dere om fylleangst", hadde saken vært en annen. Dette er ikke en diskusjon, jeg spurte om noen hadde tips eller trøst å gi. Du bør gå fort ut herfra, ja. Før jeg slår deg. Og SS, jeg er ingen fjortis.

Mulig du ikke er fjortis, men du oppfører deg mindre voksent enn datteren min på 15.

Alle bør etter min oppfatning kunne gå inn på denne tråden og alle andre tråder for å ytre sine meninger.

Som man reder ligger man.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Det er synd på alle som har det vondt.  

Det hender at fylla er verdt det, vi hadde det jævlig kult i går. Ikke ødelegg medlidenhetstråden min! DUMMA!

Det var denne som startet det hele for min del. Før det svarte jeg at det var hennes egen feil, og at jeg sluttet å drikke den dagen jeg hadde sagt aldri mer til meg selv.

Når en person kommenterer på dennen måten har jeg lov til å svare med hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

INGEN fortjener medlidenhet etter å ha vært på fylla to dager på rad og deretter gått på skole/jobb dagen derpå.

Det er patetisk, latterlig, fjortis og altmuig annet negativ jeg kommer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Ikke ødelegg medlidenhetstråden min, DUMMA. Dersom du er så hip og kul og überseriøs og voksen og viktig og ikke drikker og synes alle som gjør det er teite, for guds skyld. Men ikke i min tråd. Kom deg vekk!

Så hvor gammel skal vi tro at du er er Kid-a :ler:

Hvordan går det det med fyllenervene i dag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madam Felle
Jeje, whatever. Kanskje dere bare skal slutte å ta alt så jævla bokstavelig.

og det er du den rette til å snakke om? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja det er gøy å synes synd på seg selv og forvente at alle skal gjøre det samme. Dersom ikke alle er enige så er de dumme og fæle.. Nei vet du hva.. Blir direkte imponert over hvor lur noen er..

Og får ikke å ødelegge tråden. Stakkars fyllesyke deg som abselutt burde holde senga, drikke vann og spise B-vitaminer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Nei vet du hva?? :o :o Når noen begynner å reparere fylla med alkohol da er man virkelig ute å kjører.....eller på godt norsk--->da er du på tur til å bli alkoholiker....hold alkisrådene for deg selv. :evil:

Man har aldri blitt alkoholiker av å reparere med alkohol. Spørsmålet er om det er unntaket eller regelen. Går an å være en smule nyansert vettu. Jeg har også planer om å ha HØY promille i opptil to dager i julen, men :hoho: det gjør meg ikke akkurat til alkoholiker om jeg reparerer dagen derpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...