Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke ødelegg medlidenhetstråden min, DUMMA. Dersom du er så hip og kul og überseriøs og voksen og viktig og ikke drikker og synes alle som gjør det er teite, for guds skyld. Men ikke i min tråd. Kom deg vekk!

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet
Ikke ødelegg medlidenhetstråden min, DUMMA. Dersom du er så hip og kul og überseriøs og voksen og viktig og ikke drikker og synes alle som gjør det er teite, for guds skyld. Men ikke i min tråd. Kom deg vekk!

Har jeg sagt du er teit? jeg har bare sagt at du ikke får medlidenhet av meg for noe du selv er skyld i.

En annen ting, du kan ikke jage meg :tunge1:

Gjest sexysadie
Skrevet

Tror du heller skal drikke Cola i aften fordi nå høres du bare dum ut.

Gjest Madam Felle
Skrevet
Tror du heller skal drikke Cola i aften fordi nå høres du bare dum ut.

kan jo ikke forvente mer av en fjortis SS :roll:

Skrevet

Du får få litt medlidenhet av meg istedet...... :trøste:

Gjest Madam Felle
Skrevet
:o  :o  :o  

Kan hun derre madammen virkelig være mora mi.....hun høres akkurat sånn ut.....  :ler:

:hoho::hoho: er nok ikke det du, bare like fornuftig :sjarmor:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Kritisere og kritisere, sier bare min mening :roll:

Skrevet

Du kalte meg fjortis, men whatever. Gjør det en annen dag.

Gjest sexysadie
Skrevet

kid A

Slapp av, du høres ut som om hormonene herjer vildt.

Skrevet

:hoho::hoho: er nok ikke det du, bare like fornuftig :sjarmor:

Trenger noen voksne folk rundt oss som tar ansvar.... :wink:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Voksne får ta ansvar for seg selv Chimp :wink: Holder at jeg skal passe på mine barn :ler:

Gjest Madam Felle
Skrevet
Du kalte meg fjortis, men whatever. Gjør det en annen dag.

Det er jo bare slik jeg oppfatter deg da på måten du svarer på :roll:

Gjest sexysadie
Skrevet

Det er jo bare slik jeg oppfatter deg da på måten du svarer på :roll:

Madame

hun er en fjortiss.

Gjest sexysadie
Skrevet

Kid-A

Jeg håper du har lært nå at skal man på jobb dagen etterpå så slapper man av mht alkohol eller man holder seg heime....

Kos dæ i kveld da.

Gjest Gjesten
Skrevet

Fyllenerver er skikkelig jævlig, det er HELT sikkert. Og drit i at noen trenger å vri ut av seg sure drypp for å føle seg selv bedre. Jeg klapper helt sammen bare noen spør meg hva klokka er dagen derpå, og et skal ikke mye alkohol til heller.

Jeg er ingen fjortis, jeg er mamma og hadde drukket mer hadde jeg hatt tid, men moralisere andre fordi jeg selv er måteholden? Nei jaggu.

Moralisere gjør man ihvertfall ikke når noen har fyllenerver. Man må være ond for å plage noen da, hvis man vet hvordan det er. En venninne av meg tulleplaget meg en dag i sommer etter at vi hadde hatt noen øl kvelden i forveien, og jeg begynte å hyperventilere og grine, helt uten forvarsel.

Det eneste som hjelper er som det har vært nevnt at man hiver innpå en øl, eller aller helst etpar Underberger, sammen med en hel gjeng med B-vitaminer, som mangler veldig når man er fyllesjuk. Er dette noe man gjør hele året tviler jeg på at man er på jobb...

Nå er vel julebordet godt igang, men kanskje dere andre som kommer til å være fyllsjuke imorgen kan ha nytte av det :blunke:

Ha en fortreffelig lørdag videre.

Gjest Madam Felle
Skrevet
Fyllenerver er skikkelig jævlig, det er HELT sikkert. Og drit i at noen trenger å vri ut av seg sure drypp for å føle seg selv bedre. Jeg klapper helt sammen bare noen spør meg hva klokka er dagen derpå, og et skal ikke mye alkohol til heller.  

Jeg er ingen fjortis, jeg er mamma og hadde drukket mer hadde jeg hatt tid, men moralisere andre fordi jeg selv er måteholden? Nei jaggu.  

Moralisere gjør man ihvertfall ikke når noen har fyllenerver. Man må være ond for å plage noen da, hvis man vet hvordan det er. En venninne av meg tulleplaget meg en dag i sommer etter at vi hadde hatt noen øl kvelden i forveien, og jeg begynte å hyperventilere og grine, helt uten forvarsel.  

Det eneste som hjelper er som det har vært nevnt at man hiver innpå en øl, eller aller helst etpar Underberger, sammen med en hel gjeng med B-vitaminer, som mangler veldig når man er fyllesjuk. Er dette noe man gjør hele året tviler jeg på at man er på jobb...

Nå er vel julebordet godt igang, men kanskje dere andre som kommer til å være fyllsjuke imorgen kan ha nytte av det  :blunke:  

Ha en fortreffelig lørdag videre.

Det er vel ikke snakk om moralisere selv om en ikke viser hensyn til noen som har skylden for at de er så dårlig vel? :roll:

En annen sak, om du blir så dårlig at du hyperventilerer fordi noen snakker til deg dagen etter burde du vel holde deg unna alkohol vel.

Hva folk gjør angående alkohol er ikke min sak, men de får ikke min medlidenhet for at de blir dårlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...