Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fyllenerver. Har vært så veldig på fylla i to dager (netter), og vært på skole og jobb etterpå (er fortsatt på jobb). Gud hjelpemeg, så dum jeg er. Jeg fatter ikke hvorfor jeg gjør dette, gang på gang. Jeg er helt utslitt. Har noen noen gode oppmuntringer eller tips til hvordan jeg skal klare enda et julebord i kveld?

Jeg vil ikke treffe folk, men jeg tør ikke være alene. Jeg hater virkelig fylla, inderlig.

Kid-a

*TRENGER TRØST*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fylleangst er jævlig. Men man kan ikke gjøre annet enn å bite seg gjennom det. Drikk cola og farris på julebordet i kveld, og så er verden et levelig sted i morgen.

Hva skal man si hvis noen reagerer på at man ikke drikker?

"du skjønner jeg drakk i går jeg..." De fleste har vært der og har forståelse for det.

Gjest Tristessa
Skrevet

Det eneste som hjelper mot fyllenerver er å 1: bare innse at verden er fæl og nervene er utenpå kroppen, eller 2: ta seg et glass vin eller to, slik at det går over igjen. Faren med den siste er jo at vinen sikkert er knallgod, og så er det på an igjen. Kjenner meg veldig godt igjen i det su skriver - har vært mye rangling i det siste.

Gjest sexysadie
Skrevet

Hadde mye fyllenerver før i tiden; men nå så kommer de ikke lengre.

Kan ha noe med at tabbene jeg gjør nå i fylla ikke kan nå opp til d nivået jeg var på da jeg var yngre. :wink:

Skrevet

Så snart du er ferdig på jobb, tving ned en øl! Når en er bakfull er det bare to muligheter. Det ene er å holde seg fast, drikke cola og vente på at det går over. Siden det ikke er noe alternativ, da du skal på julebord i kveld også, må du ta alternativ to som er å reparer med mere alkohol. Den første ølen smaker pyton, men så er det gjort! Vær bare forsiktig i kveld, for du kan drikke mere uten å merke så godt at du blir full dersom du har vært på fylla dagen før også. Drikk mye vann før du legger deg.

Skrevet

Aldri mer fylla, aldri, aldri, aldri, aldri. Åh, som jeg hater meg selv akkurat nå. Gruer meg til julebord etterpå. Faen.

Men takk for oppmerksomheten. Jeg hadde egentlig satt skikkelig pris på en middels varm klem.

Skrevet

stoooooooor klem til deg :D :klem2: Det går over :D

Skrevet

Er det noe som hjelper mot fyllanerver? Jeg har en lei tendens til å bli baksyk. Jeg har funnet ut at hvis jeg kutter ut partyrøyken :kul: så går det faktisk litt bedre. Men to dager på rad :o det klarer jeg ikke. Drikk alkoholfritt i kveld, så er det så mye bedre i morgen.

Kos deg i kveld. :blunke:

Gjest Madam Felle
Skrevet
Aldri mer fylla, aldri, aldri, aldri, aldri. Åh, som jeg hater meg selv akkurat nå. Gruer meg til julebord etterpå. Faen.

Men takk for oppmerksomheten. Jeg hadde egentlig satt skikkelig pris på en middels varm klem.

Din egen feil :roll:

Siste gangen jeg sa de ordene til meg selv sluttet jeg å drikke, og det er snart 5 år siden. :wink:

Skrevet

Det er synd på alle som har det vondt.

Det hender at fylla er verdt det, vi hadde det jævlig kult i går. Ikke ødelegg medlidenhetstråden min! DUMMA!

Gjest sexysadie
Skrevet

Liker ikke at dere gir jenta råd om å reparere med mere alkohol.

Gjest Madam Felle
Skrevet
Det er synd på alle som har det vondt.  

Det hender at fylla er verdt det, vi hadde det jævlig kult i går. Ikke ødelegg medlidenhetstråden min! DUMMA!

Er ikke synd på noe som er selvforskyldt :roll:

Skrevet

Liker ikke at dere gir jenta råd om å reparere med mere alkohol.

Det er forskjell på å gjøre det en gang i året når man skal på nytt julebord, og på å gjøre det hver helg eller hver gang man er ute da...

Gjest Hilde K S
Skrevet

Hadde mye fyllenerver før i tiden; men nå så kommer de ikke lengre.

Kan ha noe med at tabbene jeg gjør nå i fylla ikke kan nå opp til d nivået jeg var på da jeg var yngre.  :wink:

*Nikker gjenkjennende og gliser*

Og det beste rådet for å gjøre mindre tabber er rett og slett å moderere mengden alkohol. De gøyeste kveldene (og derpådagene ) får man ved å drikke et glass vin i timen. Da holder man seg lett beruset, men ikke overstadig.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Slipper alt slikt jeg, for jeg drikker ikke :sjarmor:

Skrevet

Klart det er synd på meg, selv om det er selvforskyldt. Mener du at det ikke er synd på narkomane, uteliggere, alkoholikere osv, heller? Fordi de har driti seg ut?

Alle som har det vondt fortjener litt sympati, så det så. DUMMA.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Det er ikke synd på deg bare fordi du nå har litt fyllenerver.

Når du bestemmer deg for å drikke, og vet hvordan du blir dagen etter er det ikke synd på deg når du gang på gang gjør samme tabben.

Beklager, men medlidenhet får du ikke av meg :wink:

Og slutt å kalle meg DUMMA :roll:

Når det gjelder narkomane, alkoholikere ol vil jeg ikke uttale meg om det i denne sammenheng.

Skrevet
Slipper alt slikt jeg, for jeg drikker ikke  :sjarmor:

Ikke jeg heller :lol:

::gottesegmedmoralnesepå::

Skrevet

:o :o :o

Kan hun derre madammen virkelig være mora mi.....hun høres akkurat sånn ut..... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...