Gå til innhold

trøstespiser..

Fremhevede innlegg

Gjest lei meg
Skrevet

Jeg er en jente på 16år som har et "stort" problem. Jeg trøstespiser. Jeg går opp kilo veldig fort tiden, og veier nå 77-78 kilo og er ca 170 høy :( for bare et år siden veide jeg 65, helt sykt jeg vet. Men heldigvis syns det ikke så mye, men det begyner å synes!!

alt om handler om selvbilde mitt og selvtilliten min og jeg føler meg ikke bra nok. føler jeg har mindre venner enn andre osv. det rare er at før hadde jeg bulumi og gikk ned masse kilo og var undervektig en stund, mens nå går det omvent vei .__.

hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søke hjelp! Jeg har selv slitt med selvfølelsen, og det ødelegger en.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er en jente på 16år som har et "stort" problem. Jeg trøstespiser. Jeg går opp kilo veldig fort tiden, og veier nå 77-78 kilo og er ca 170 høy :( for bare et år siden veide jeg 65, helt sykt jeg vet. Men heldigvis syns det ikke så mye, men det begyner å synes!!

alt om handler om selvbilde mitt og selvtilliten min og jeg føler meg ikke bra nok. føler jeg har mindre venner enn andre osv. det rare er at før hadde jeg bulumi og gikk ned masse kilo og var undervektig en stund, mens nå går det omvent vei .__.

hva skal jeg gjøre?

Du bør søke hjelp hos fastlegen. Han kan også henvise deg videre til spesialister. Lykke til!

Skrevet

Enig med tidligere svar. Jeg har selv hatt et komplisert forhold til mat/ følelser siden tenårene, og jeg skulle virkelig ønske jeg tok det på alvor den gang. Lykke til! :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...