Gå til innhold

mageproblemer og diare

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har de siste ukene slitt veldig med urolig mage etter jeg har spist. Det kommer en masse rumling fra magen og av og til endel smerter, akkurat som om magen står i "spenn" på en måte, før jeg må på do. Da kommer det alltid (unnskyld detaljer!) diare som er full av vann, og selve avføringen er helt oppløst. Det går ikke over etter jeg har vært på do en gang, både rumlingen, smertene og diareen fortsetter til jeg er helt tom og dermed også kjempesulten igjen. Om jeg spiser da så starter bare alt om igjen! Ond sirkel!

Dette skjer uansett hva jeg spiser, har prøvd med mer fiber og eksperimentert litt selv med å kutte ut melkeprodukter og kornprodukter osv men blir dårlig uansett.

Noen som vet hva det kan være? Er ganske ubehagelig og ikke minst pinlig når jeg er på jobb eller andre steder enn hjemme.

Har tenkte å ta meg en tur til legen, ville bare sjekke om noen kanskje vet hva det er:)

Håper noen har peiling her!

Videoannonse
Annonse
Gjest Badabing
Skrevet

Det er ikke vanlig å slite med magen i så lang tid. Magetrøbbel grunnet virus og bakterier pleier ikke å henge i så lenge. Du nesten bare ta en tur til legen siden dette er symptomer som kan passe for ganske mye forskjellig, alt fra giardia til irritabel tarmen til Crohns ++ Håper du finner ut av det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...