Gå til innhold

Snoop Dogg i Norge

Fremhevede innlegg

Skrevet

Uansett om han stilte dumme spørsmål eller ikke, så synes jeg man kan svare på en bedre måte. Snopp Dogg er snart 40 og oppfører seg som en 15 åring!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=10014603

Er det flere her som reagerer på at en artist kan være så stor i kjeften mot media og et land han nettopp har ankommet? Han har vært i bransjen i flere år og burde blitt vant til å svare på spørsmål om det meste. Spørsmålene denne stakkars journalisten stilte var ikke så ille heller. Greit at journalisten hadde dårlig engelsk, men det har vel ikke noe å si det.

Jeg kjente jeg ble flau da jeg så dette intervjuet, en førtiåring som oppfører seg som en sint tenåring.

Enig. Man kan si mye rart om musikken hans, men da han var her i Bodø sto han på scenen og ropte ut hvor kult det er å bruke weed. Her var det til og med barn tilstede. Da han dro stjal han også lydutstyr som han fikk låne til konserten.

• Liker 1
Skrevet

Var det virkelig et så dumt spørsmål, et spørsmål om hvorfor man var sent ute eller hvorfor man ble stoppet i tollen. Det er da vel ikke det verste spørsmålet man kan få? Å svare "Shut the fuck up, niggah, I'm here, niggah, be happy I'm here", er det virkelig nødvendig? Men man tar vel skade av å røyke hasj i årevis.

Ja, det var et dumt spørsmål å bruke sin begrensede tid på. I tillegg prøvde han vel å gjenta spørsmålet selv om Snoop Dogg viste at han irriterte seg over det og ikke ville svare. Selvsagt har han stjernenykker og virker for meg som en usympatisk fyr, men om journalisten VILLE fått noe ut av intervjuet burde han hatt litt bedre antenner. Mulig han har røyka litt han også.

• Liker 1
Skrevet

Skjønner forsåvidt at han sier "STFU, I'm here, be happy" - han er jo her nettopp fordi folk vil se han. Ellers hadde han jo ikke kommet.

Sånn er det vel være å stjerne. :)

Skrevet

Enig. Man kan si mye rart om musikken hans, men da han var her i Bodø sto han på scenen og ropte ut hvor kult det er å bruke weed. Her var det til og med barn tilstede. Da han dro stjal han også lydutstyr som han fikk låne til konserten.

Jeg vil tro at de aller fleste som sendte barna sine på denne konserten vet noe om Snoop, hva han synger om, hvordan oppfører seg osv.

Om de ikke vet det så gjør de en slett jobb som foreldre i å følge med hva deres barn interesserer seg for.

Hvis man tenker at barna har vond av å se/høre Snoop lar man være å sende de på konsert med han, så enkelt er det.

Når det gjelder det han stjal var det ikke lydutstyr han brukte på konserten, men en liten høyttaler til tv-skjermene ha hadde med seg.

Arrangørene redegjør fint for at dette er et kalkulert tap i en artikkel i avisa nordland.

http://www.an.no/kultur/article5776572.ece

Jeg tror forøvrig at om Snoop haddde ropt ut at det var dritkult å bruke grønne underbukser eller å plukke seg i nesen hadde det gitt samme entusiastiske brøl fra publikum som det å bruke weed :filer:

• Liker 1
Skrevet

Ja, Snoop Dogg er så feet liksom :P "Party and rock & roll" :ironi:

Voks opp.

Skrevet

Jeg synes Snopp dogg bare er patetisk. Forvokst 14 åring.

• Liker 2
Skrevet

:snurt:

Graden av realisme og modenhet hos mange store internasjonale artister kan vel diskuteres, poenget er om man har en god konsertopplevelse eller ikke.

Jeg synes jo Michael Jackson var en pedo-light med avvikende adferd på de aller fleste områder, men innser jo at veldig mange har det kult med å høre på musikken hans.

Det er jo ikke som om man ellers bekjenner jeg til hans måte å leve på :roll:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...