Gjest energibånd Skrevet 14. oktober 2011 #1 Skrevet 14. oktober 2011 http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=10014603 Er det flere her som reagerer på at en artist kan være så stor i kjeften mot media og et land han nettopp har ankommet? Han har vært i bransjen i flere år og burde blitt vant til å svare på spørsmål om det meste. Spørsmålene denne stakkars journalisten stilte var ikke så ille heller. Greit at journalisten hadde dårlig engelsk, men det har vel ikke noe å si det. Jeg kjente jeg ble flau da jeg så dette intervjuet, en førtiåring som oppfører seg som en sint tenåring.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #2 Skrevet 14. oktober 2011 Snoop dogg har vel alltid vært en drittsekk, selv om spørsmålene ikke var de beste. 6
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #3 Skrevet 14. oktober 2011 Han virker høy på seg selv. "hold kjeft, JEG er her nå!", ja ok, GUD dogg er her, da er alt i orden Hadde det vært jeg som kom for sent hadde jeg vært litt ydmyk og lei meg. JEG hadde nemlig lest tollreglene på forhånd og ikke kommet slepende over grensa med 1 mill i små sedler. Jessdå. 4
Gjest Swipper Skrevet 15. oktober 2011 #4 Skrevet 15. oktober 2011 Syns Snoop Dogg var skikkelig teit i det intervjuet. Helt enig i at han kan oppføre seg selv om media ikke alltid stiller de beste spørsmålene. Og jeg syns heller ikke spørsmålene var SÅ ille.. Klart når en man venter på er 5 timer forsinket enten superstjerne eller ikke så er det vel naturlig å spørre om hva som skjedde?
Gjest Herr Drue Skrevet 15. oktober 2011 #5 Skrevet 15. oktober 2011 Det der var triste saker. Jeg måtte knipe rompa av pinlighet. Synes virkelig synd på reporteren.
Gjest Nanette Skrevet 15. oktober 2011 #6 Skrevet 15. oktober 2011 Snoop Dogg er Snoop Dogg. En umoden og selvopptatt drittsekk. 4
challenger Skrevet 15. oktober 2011 #7 Skrevet 15. oktober 2011 Fyren er jo og har alltid vært en drittsekk, så jeg er ikke overrasket i det hele tatt!
Gjest Nanette Skrevet 15. oktober 2011 #9 Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Han er kjendis vettu! Mange kjendiser blir så høye på seg selv. Tror de er verdens midtpunkt. Usjarmerende og kvalmt. Og da gjelder det ikke bare utenlandske store kjendiser, men også enkelte lokale kjendiser i norge. Mister fort sjarmen... Endret 15. oktober 2011 av Nanette 1
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 15. oktober 2011 #10 Skrevet 15. oktober 2011 Mange kjendiser blir så høye på seg selv. Tror de er verdens midtpunkt. Usjarmerende og kvalmt. Og da gjelder det ikke bare utenlandske store kjendiser, men også enkelte lokale kjendiser i norge. Mister fort sjarmen... Ikke sant. Ikke alltid greit når man vil være bedre enn alle andre
Gjest Nanette Skrevet 15. oktober 2011 #11 Skrevet 15. oktober 2011 Ikke sant. Ikke alltid greit når man vil være bedre enn alle andre Ikke alltid at de tror at de er bedre enn alle andre. Er ikke det jeg sier. Men at de tror de er så mye mer enn det de er. Mer populær, mer omsvermet... Mange tror fort at de er overmennesker. Og oppfører seg deretter.
Gjest MorAase Skrevet 15. oktober 2011 #12 Skrevet 15. oktober 2011 Mange kjendiser blir så høye på seg selv. Tror de er verdens midtpunkt. Usjarmerende og kvalmt. Og da gjelder det ikke bare utenlandske store kjendiser, men også enkelte lokale kjendiser i norge. Mister fort sjarmen... Derfor valgte jeg å ikke bli kjendis! 6
Gjest Linda sofie Skrevet 20. oktober 2011 #13 Skrevet 20. oktober 2011 Han er så høy på seg selv. Herregud for en idiot Fikk vondt av reporteren altså. 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #14 Skrevet 20. oktober 2011 Selv om han stilte dumt spørsmål, så går det faktisk ann å svare på en ordentlig måte. Takler ikke kjendiser som tror de bare kan oppføre seg slik som de vil og som har så høye tabker om seg selv. Snopp dogg har alltid vært en drittsekk. Egentlig ingen bombe at han svarte som han svarte.
Gjest Cosette Skrevet 20. oktober 2011 #15 Skrevet 20. oktober 2011 Standup for the doggy dogg Han er vel en klassisk narsissist som mange andre av disse globale artistene. Når man blir fortalt overalt hvor man går at man er AMAZING, at man er et geni av dimensjoner, så tar det ikke lange tida før man begynner å tro det selv. Ser samme greia hos f.eks. Madonna - hun er den BESTE popartisten, den BESTE skuespilleren, den BESTE modellen og har den BESTE kroppen og det BESTE livssynet. Det er ingen i nær omkrets som stikker hull på boblen med jevne mellomrom.. 2
Gjest Nanette Skrevet 20. oktober 2011 #16 Skrevet 20. oktober 2011 Som jeg ser han, ser han ikke ut som annet enn en forfallen artist og et dophue ut av en annen verden. 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #17 Skrevet 21. oktober 2011 Jeg må ærlig talt innrømme at jeg synes journalisten stilte ekstremt dumme spørsmål, og jeg ville også vært sur (og hatt lav toleranse for dumme journalister som ikke skal fram til noe vettugt) om jeg hadde blitt mange timer forsinket i en grensekontroll, fortjent eller ei. Utover det har jeg null interesse for Snoop Dogg og musikken hans, men han var morsom hos Graham Norton. 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #18 Skrevet 22. oktober 2011 Piiiinlig! Skjerpe deg deg da. Du skal liksom være voksen nå da, snoop dogg!
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #19 Skrevet 22. oktober 2011 Jeg må ærlig talt innrømme at jeg synes journalisten stilte ekstremt dumme spørsmål, og jeg ville også vært sur (og hatt lav toleranse for dumme journalister som ikke skal fram til noe vettugt) om jeg hadde blitt mange timer forsinket i en grensekontroll, fortjent eller ei. Utover det har jeg null interesse for Snoop Dogg og musikken hans, men han var morsom hos Graham Norton. Var det virkelig et så dumt spørsmål, et spørsmål om hvorfor man var sent ute eller hvorfor man ble stoppet i tollen. Det er da vel ikke det verste spørsmålet man kan få? Å svare "Shut the fuck up, niggah, I'm here, niggah, be happy I'm here", er det virkelig nødvendig? Men man tar vel skade av å røyke hasj i årevis. 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #20 Skrevet 22. oktober 2011 Var det virkelig et så dumt spørsmål, et spørsmål om hvorfor man var sent ute eller hvorfor man ble stoppet i tollen. Det er da vel ikke det verste spørsmålet man kan få? Å svare "Shut the fuck up, niggah, I'm here, niggah, be happy I'm here", er det virkelig nødvendig? Men man tar vel skade av å røyke hasj i årevis. han sa ikke neger.. han sa mann.. og kom igjen, mann jeg er her, vær fornøyd. dumme spørsmål han stilte. han visste jo svaret selv. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå