Gå til innhold

Håndkrem

Fremhevede innlegg

Gjest snoopy_93
Skrevet

Heisann alle i hop!

Noen som vet om noen billige kremer jeg kan bruke nå som det begynner å bli kaldt ute? Om vinteren sliter jeg veldig med tørr hud i ansikt og på hender. Det er veldig irriterende siden hendene mine nesten kjennes ut som sandpapir om jeg ikke smører meg nok. Jeg går også straks tom for fuktighetskrem og den jeg har funker ikke så bra.

Må også tenke litt på pris, for jeg har ikke all verden av penger da jeg er student og bor alene. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Cecilia L
Skrevet (endret)

Ha ha! Håndkrem til guden, faktisk ;)

L'Occitane Shea Butter er fantastisk. Og Avene Cold Cream som du får på apotek (akkurat nå har Apotek 1 ta to for prisen av en på denne).

Body Shop Hemp er også veldig bra, men jeg takler ikke den sterke lukten.

Alle disse er håndkremer. Ble så forfjasmet over Gud at jeg glemte å skrive det. ;)

Endret av Cecilia L
Skrevet

Spenol eller Atrix, begge fås i dagligvarebutikker. Jeg er storforbruker av krem om vinteren og synes disse funker bra til å være så billige.

Skrevet

Jeg liker Crabtree & Evelyn sine, de er fete og gode men trekker fort inn i huden :jepp:

Gjest bertelina
Skrevet

kan bare si at da burde du kjøpe babykrem.den heter det.hvir tube med grønn skrif.har vintereksem og henda sprekker og blør og det gjør sykt vondt.men denne her tara det.brukt denne kremen på sønnen min som har hatt vintereksem.

Skrevet

Jeg synes atrix er helt grei, som storforbruker av håndkrem har jeg gitt opp å kjøpe disse "dyre" merkene. Atrix får du kjøpt på dagligvarebutikker, lukter friskt og trekker fort inn i huden.

Gjest Badabing
Skrevet

Enig i Avene Cold Cream, det er den eneste håndkremen som har funket på meg!

Gjest snoopy_93
Skrevet

Ha ha! Håndkrem til guden, faktisk ;)

L'Occitane Shea Butter er fantastisk. Og Avene Cold Cream som du får på apotek (akkurat nå har Apotek 1 ta to for prisen av en på denne).

Body Shop Hemp er også veldig bra, men jeg takler ikke den sterke lukten.

Alle disse er håndkremer. Ble så forfjasmet over Gud at jeg glemte å skrive det. ;)

Haha, så det ikke før jeg leste svaret ditt at jeg har skrevet guden i stede for huden. :sjenert:

Takk for gode svar alle sammen! :)

Gjest Cecilia L
Skrevet

Haha, så det ikke før jeg leste svaret ditt at jeg har skrevet guden i stede for huden. :sjenert:

Takk for gode svar alle sammen! :)

Tastefeil kan noen ganger være morsomme. Og de er menneskelige ;). Anbefaler deg å sjekke ut tilbudet på Avene Cold Cream. Tror jeg betalte 160 kr for 2 tuber. :)

Gjest snoopy_93
Skrevet

Tastefeil kan noen ganger være morsomme. Og de er menneskelige ;). Anbefaler deg å sjekke ut tilbudet på Avene Cold Cream. Tror jeg betalte 160 kr for 2 tuber. :)

Da er jo det et ganske greit kup(?) da! Sånn med tanke på at kremer ofte er veldig dyre. :)

Gjest Thessie!
Skrevet

Som nevnt over her, så liker jeg Spenol ganske godt. Den koster kun 7 kr! Men har hørt om et par som derimot ikke liker den. Men den er så billig at det skader nå ikke å prøve den :)

Skrevet

Spenol bruker vi om sommeren for å verne såre ku-neser og jur fra å bli solbrent, det gir RIKELIG med fuktighet :)

Skrevet

Jeg liker Spenol, a-creme og aloe vera-gel veldig godt :)

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Spenol, A-krem, L'Occitane Shea Butter, Cold Creem, Kamferin og Nivea kuldekrem er alle teste ut og funnet gode. L'Occitane koster litt men ellers er alle de andre alternativene billige.

Det som funker best er Kamferin. Den fåes på alle apoteker men ligger ikke fremme i hyllene, så du må spørre etter denne. Lukter litt med en gang du tar den på, men den er virkelig genial.

Skrevet

Anbefaler Loccitane shea butter håndkrem, den er gangske fet, men den trekker raskt inn i huden og holder den fuktig. Du får den til rundt 180kr på feelunique iallefall:)

Skrevet

Til å ha hjemme, for den ekstreme vinteren, den er ikke noe å dra rundt, for du får en stor pakke for pengene, en stor stygg en, men salva er helt utrolig!!

Agrysan Pattesalve

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...