Gå til innhold

Gullsmeden ødela ringene våre :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har akkurat hatt ringene våre hos gullsmeden for inngravering av bryllupsdato og oppussing.

Graveringa ble som bestilt, det ble derimot ikke resten... Vi valgte en strukturert overflate når vi kjøpte ringene, og ville ha den penere. Det verkstedet gjorde, var å glatte ut ringene...

Det kom noe Bridezilla-tendenser hos meg skal jeg ærlig innrømme, og jeg ringte inn og det skulle bli fiksa som hastesak. Nå får vi de igjen onsdag før bryllupet :S

Greia nå er, selvfølgelig skal vi ikke betale for oppretting av feil (de kan prøve seg...), men vi har også fått ganske mange mil ekstra å kjøre pga det.

Kan vi kreve noen form for kjøregodtgjørelse e.l.?

Hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan prøve, men tipper du får nei. Be om kompensasjon og hør hva de sier.

• Liker 1
Skrevet

Du kan jo prøve å be om de kan sende det som ekspresspost slik at dere får ringene på døren. Verdt et forsøk.

Skrevet

Vi har akkurat hatt ringene våre hos gullsmeden for inngravering av bryllupsdato og oppussing.

Graveringa ble som bestilt, det ble derimot ikke resten... Vi valgte en strukturert overflate når vi kjøpte ringene, og ville ha den penere. Det verkstedet gjorde, var å glatte ut ringene...

Det kom noe Bridezilla-tendenser hos meg skal jeg ærlig innrømme, og jeg ringte inn og det skulle bli fiksa som hastesak. Nå får vi de igjen onsdag før bryllupet :S

Greia nå er, selvfølgelig skal vi ikke betale for oppretting av feil (de kan prøve seg...), men vi har også fått ganske mange mil ekstra å kjøre pga det.

Kan vi kreve noen form for kjøregodtgjørelse e.l.?

Hva ville dere gjort?

Kjøregodtgjørelse kan dere nok ikke kreve. De har gjort en feil og retter den opp, men det er jo ikke gullsmedens feil at dere bor langt unna. De burde forsåvidt kunne betale ekspresspost, men det er avhengig av at dere er villige til å ta sjansen på posten.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...