Lutetium 71 Skrevet 14. oktober 2011 #21 Skrevet 14. oktober 2011 Ja, det er forskjell på arabere, men de er fortsatt arabere og har samme språk og kultur. Mens det med tyrkere og kurdere er ikke slik, kurdere er ikke "tyrkiske" da kan du ikke si at det er avhengig av hvor tyrkerne er fra. Språket er totalt forskjellig også, så ikke bruk kurdere og tyrkere som eksempel her. Går det an å si at kurdere vs tyrkere, er litt som samer vs nordmenn?
apekatt Skrevet 14. oktober 2011 #22 Skrevet 14. oktober 2011 Går det an å si at kurdere vs tyrkere, er litt som samer vs nordmenn? Det er to forskjellige nasjonaliteter, med forskjellig kultur og språk, på samme måte som samer og nordmenn. Så du kan vel si tyrkere Vs kurdere.
apekatt Skrevet 14. oktober 2011 #23 Skrevet 14. oktober 2011 Nei, selvfølgelig får jeg ikke lov. Når han kommer hjem fra deltidsjobben med å rope hore etter norske damer på gata kommer han til å rundjule meg før han ruller meg inn i en burka og låser meg inne på ubestemt tid. Sånn cirka.
Hotslash Skrevet 14. oktober 2011 #24 Skrevet 14. oktober 2011 Vanskelig spørsmål:P De har vel forkjellige tradisjoner... Mat som er mer vanlig for de ene enn for de andre. Men jeg skjønner ikke helt, alle PERSONER er jo forkjellige. Man kan ikke gre alle under samme kam..
sebastianen Skrevet 14. oktober 2011 #25 Skrevet 14. oktober 2011 Nei, selvfølgelig får jeg ikke lov. Når han kommer hjem fra deltidsjobben med å rope hore etter norske damer på gata kommer han til å rundjule meg før han ruller meg inn i en burka og låser meg inne på ubestemt tid. Sånn cirka. Hmm, ikke visste jeg at du var av den underkastende typen . Da må jeg bare be deg komme deg ut av huset og inn på et krisesenter før han kommer hjem . Det kan jo hende han bruker lengre tid på jobben idag siden det er fredag (ironi)
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #27 Skrevet 15. oktober 2011 Så flaut at folk har så lite kunnskap om mennesker med annet etnisk bakgrunn enn nordisk 1
Kilikia Skrevet 23. oktober 2011 #28 Skrevet 23. oktober 2011 Litt mer spennende om dere også skriver hvorfor dere har de meningene. mener tyrkkia er drittsekker fordi de drepte 2000000 armenere og voldtok og kidnappet flere armenske kvinner, og nekter for det selv om det er flere bevis. Selv er jeg armener og flere i min familie ble halshogd, lemlestet og brent levende av tyrkere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå