lille_meghåper Skrevet 14. oktober 2011 #1 Del Skrevet 14. oktober 2011 Tenkte at dette kunne være det perfekte stedet for å få opp motivasjon og ut frustrasjon. Fikk TR på besøk i dag. Så det var slutten på PP9. Litt bakgrunns stoff. Jeg er 22 og sambo 23 år. vi har ikke vert sammen så lenge men nok til å vite at det er vi to som hører sammen. Vi bestemte oss for å bli prøvere nå i PP9 men har vert "uforsiktig" i 8 måneder før det. Har hele veien hatt en fast syklus og vet nøyaktig hvilken dag TR kommer. så det å finne EL var ikke vanskelig. Jeg haaaater denne tiden av måneden. blir helt oppslukt i hva ufallet blir denne gangen. selv om jeg så langt har merket godt at det ikke er noe på gang. Har aldri vert før så vet jo ikke hvordan det føles heller. Jeg begynte for over 2 år siden på P-sprøyten men fikk vite at det kunne ta evigheter å få normal egg produksjon opp igjen, så slutta med en gang. har siden ikkje gått på noe prevensjon. så siden okt. 2009 har jeg ikke brukt noe. syns det er rart at ingenting skal være på plass igjen etter dette. så nå har det gått 2 år uten at noe har skjedd. Frustrert?? JAA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_meghåper Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #2 Del Skrevet 17. oktober 2011 Fikk brev fra legen i dag. var inne å tok blodprøver i sommer, å fikk svar nå. hadde nesten glemt dem. men nå viser det seg at jeg må begynne på pregotime. De klarte ikke påvise eggløsning hos meg. Så nå håper jeg at det skal ordne seg og at vi skal klare det denne gangen. Leser rundt omkring at noen bruker 3 omganger med prego før det funker. Men leste også at det var fare for at flere egg kan bli befruktet. Gjør ikke meg noen ting. Er tvilling selv med en gutt og hadde ikke gjort meg noen ting å fått to i en gang. slitsomt, men får mye hjelp rundt omkring. Hadde vert artig å gått fra barnløs til fler barns mamma i en gang. men det er vell enda bare å smøre seg med tolmodighet å vente. får litt oftere. og håpe på det beste. gleder meg. også blir jeg mye roligere nå når jeg vet at noe og hva som er galt. er glad det finnes hjelp. Hvordan er erfaringen til andre prøvere/gravide med Pregotime? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå