Frøkenfryden Skrevet 8. desember 2022 #941 Skrevet 8. desember 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Ikke greit å mobbe andre for hva de ønsker å gjøre med sin egen kopp altså. 😆
Gjest Cid Skrevet 8. desember 2022 #942 Skrevet 8. desember 2022 Agent smith skrev (2 timer siden): Ikke greit å mobbe andre for hva de ønsker å gjøre med sin egen kopp altså. Krenkorama 2022 🤓
Gjest Agent smith Skrevet 9. desember 2022 #943 Skrevet 9. desember 2022 Er så mange fine kopper her, noen har a-cup,andre har b-cup, andre igjen har c-cup Og min personlige favoritt d-cup Men alt er helt greit altså. Vær stilt av kopp størrelsen du har, noen liket jo små og andre store
Frøkenfryden Skrevet 9. desember 2022 #944 Skrevet 9. desember 2022 Agent smith skrev (3 minutter siden): Er så mange fine kopper her, noen har a-cup,andre har b-cup, andre igjen har c-cup Og min personlige favoritt d-cup Men alt er helt greit altså. Vær stilt av kopp størrelsen du har, noen liket jo små og andre store Du ass , tullehane. Må spore pååå😂 Jeg får poste dagens kopp selv om den er gammelt nytt nå 2
Ford3000 Skrevet 9. desember 2022 #946 Skrevet 9. desember 2022 Jeg er glad i denne koppen jeg. Det er dessverre et litt for langt motiv for at hele motivet kommer på ett bilde, men det går an å søke den opp. Plutselig nå slo det meg, at koppen minner litt om @Cid i ene tråden, der han løper fra alt. Kanskje Cid har hentet inspirasjon fra mummitrollets verden? 2 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. desember 2022 #947 Skrevet 9. desember 2022 Ford3000 skrev (16 minutter siden): Jeg er glad i denne koppen jeg. Det er dessverre et litt for langt motiv for at hele motivet kommer på ett bilde, men det går an å søke den opp. Plutselig nå slo det meg, at koppen minner litt om @Cid i ene tråden, der han løper fra alt. Kanskje Cid har hentet inspirasjon fra mummitrollets verden? Det er så Cid! Fin kopp 😀 Så mange fine kopper her inne 🥰
Ford3000 Skrevet 9. desember 2022 #948 Skrevet 9. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (10 minutter siden): Det er så Cid! Fin kopp 😀 Så mange fine kopper her inne 🥰 Takk! Jaaa!
Gjest Cid Skrevet 9. desember 2022 #949 Skrevet 9. desember 2022 Ford3000 skrev (1 time siden): Jeg er glad i denne koppen jeg. Det er dessverre et litt for langt motiv for at hele motivet kommer på ett bilde, men det går an å søke den opp. Plutselig nå slo det meg, at koppen minner litt om @Cid i ene tråden, der han løper fra alt. Kanskje Cid har hentet inspirasjon fra mummitrollets verden? Er @Hoppetaujenta, Anton, @Entern og @Frøkenfryden
Entern Skrevet 9. desember 2022 #950 Skrevet 9. desember 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Er @Hoppetaujenta, Anton, @Entern og @Frøkenfryden 😄 1
Frøkenfryden Skrevet 9. desember 2022 #951 Skrevet 9. desember 2022 Cid skrev (9 minutter siden): Er @Hoppetaujenta, Anton, @Entern og @Frøkenfryden Hihi😂 1
Hoppetaujenta Skrevet 9. desember 2022 #952 Skrevet 9. desember 2022 (endret) Ford3000 skrev (På 8.12.2022 den 12.33): Skal ikke kimse av en god og solid hank Hank Williams var lang og tynn, så de Hankene kommer i alle varianter og blir satt pris på om og om igjen, uansett. Agent smith skrev (7 timer siden): Er så mange fine kopper her, noen har a-cup,andre har b-cup, andre igjen har c-cup Og min personlige favoritt d-cup Men alt er helt greit altså. Vær stilt av kopp størrelsen du har, noen liket jo små og andre store For kakao vil jeg ha tre desiliter i alle fall og vanlige kaffekopper må være såpass at en får tredd inn fingeren i løftemekanismen. Ellers kan de se ut som de vil. (...selv om @Cids er veldig søt da ) Endret 9. desember 2022 av Hoppetaujenta
Entern Skrevet 9. desember 2022 #953 Skrevet 9. desember 2022 Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Hank Williams var lang og tynn, så de Hankene kommer i alle varianter og blir satt pris på om og om igjen, uansett. Jepp 1
Kruset Skrevet 9. desember 2022 #955 Skrevet 9. desember 2022 3 hours ago, Ford3000 said: Jeg er glad i denne koppen jeg. Det er dessverre et litt for langt motiv for at hele motivet kommer på ett bilde, men det går an å søke den opp. Plutselig nå slo det meg, at koppen minner litt om @Cid i ene tråden, der han løper fra alt. Kanskje Cid har hentet inspirasjon fra mummitrollets verden? Denne var skikkelig fin. 2
Gjest Agent smith Skrevet 9. desember 2022 #956 Skrevet 9. desember 2022 Frøkenfryden skrev (9 timer siden): Du ass , tullehane. Må spore pååå😂 Jeg får poste dagens kopp selv om den er gammelt nytt nå Du har den fineste koppen på kg i hvertfall, selv om den ikke er naturlig
Frøkenfryden Skrevet 9. desember 2022 #957 Skrevet 9. desember 2022 Agent smith skrev (17 minutter siden): Du har den fineste koppen på kg i hvertfall, selv om den ikke er naturlig 🥳 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. desember 2022 #958 Skrevet 9. desember 2022 Må dere huske at alle kopper er like mye verdt 🥰
Gjest Agent smith Skrevet 9. desember 2022 #959 Skrevet 9. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 timer siden): Må dere huske at alle kopper er like mye verdt 🥰 Synes koppen din er finere uten tatovering. Synd at du må mishandle koppen din på den måten
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. desember 2022 #960 Skrevet 9. desember 2022 Agent smith skrev (36 minutter siden): Synes koppen din er finere uten tatovering. Synd at du må mishandle koppen din på den måten Unnskyld 😢 Skal aldri mishandle den mer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå