Entern Skrevet 4. desember 2022 #901 Del Skrevet 4. desember 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Jaaa. De har for korte armer til å nå koppene sine vel?😯😭 Ja 🥺🥹 På den annen side foretrekker vel de egentlig lyn og torden og de er ikke direkte intelligente 😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. desember 2022 #902 Del Skrevet 4. desember 2022 Frøkenfryden skrev (53 minutter siden): Jaaa. De har for korte armer til å nå koppene sine vel?😯😭 De må bøye seg ned hver gang da for å suge i seg drikken 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 4. desember 2022 #903 Del Skrevet 4. desember 2022 7 hours ago, Cid said: Harry Potter fan?:) Oh yes! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 4. desember 2022 #904 Del Skrevet 4. desember 2022 Til og med den ene nissen i hus må ha kaffe fra en rød kopp (Richard Ginori heter merket, for dem som lurer på sånt). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. desember 2022 #905 Del Skrevet 4. desember 2022 Kruset skrev (3 timer siden): Oh yes! Så trist at han som spilte Gygrid døde nylig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. desember 2022 #906 Del Skrevet 4. desember 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. desember 2022 #907 Del Skrevet 4. desember 2022 Peanut skrev (2 timer siden): Til og med den ene nissen i hus må ha kaffe fra en rød kopp (Richard Ginori heter merket, for dem som lurer på sånt). Den likte jeg! 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. desember 2022 #908 Del Skrevet 4. desember 2022 Peanut skrev (4 timer siden): Til og med den ene nissen i hus må ha kaffe fra en rød kopp (Richard Ginori heter merket, for dem som lurer på sånt). Stilig🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 4. desember 2022 #909 Del Skrevet 4. desember 2022 Egentlig er jeg «velforsynt» når det gjelder serviser og kopper. Så nå tenkte jeg at jeg skulle ha en ny kopp igjen og da ble det denne: 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. desember 2022 #910 Del Skrevet 4. desember 2022 Peanut skrev (6 minutter siden): Egentlig er jeg «velforsynt» når det gjelder serviser og kopper. Så nå tenkte jeg at jeg skulle ha en ny kopp igjen og da ble det denne: Klassisk stil ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. desember 2022 #911 Del Skrevet 4. desember 2022 Med en deilig kopp te 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. desember 2022 #912 Del Skrevet 4. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (4 minutter siden): Med en deilig kopp te 🤩 Klassisk og nydelig kopp ☺️❤️ Mangler bare at @Frøkenfryden kommer innom med mokkabønner og fyrstekake☺️☺️☺️☺️😊😊😊😊❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. desember 2022 #913 Del Skrevet 4. desember 2022 Entern skrev (5 minutter siden): Klassisk og nydelig kopp ☺️❤️ Mangler bare at @Frøkenfryden kommer innom med mokkabønner og fyrstekake☺️☺️☺️☺️😊😊😊😊❤️ Takk 🥰 Jaa! Eller mokkabønner iallefall. Fyrstekake liker jeg ikke 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. desember 2022 #914 Del Skrevet 4. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (26 minutter siden): Takk 🥰 Jaa! Eller mokkabønner iallefall. Fyrstekake liker jeg ikke 😂 Mokkabønner er kos🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. desember 2022 #915 Del Skrevet 4. desember 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Mokkabønner er kos🥰 Ja. Og kremtopper 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. desember 2022 #916 Del Skrevet 4. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (34 minutter siden): Ja. Og kremtopper 😁 Ja det er også godt🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. desember 2022 #917 Del Skrevet 4. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Takk 🥰 Jaa! Eller mokkabønner iallefall. Fyrstekake liker jeg ikke 😂 Du liker min mamma sin🥰👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. desember 2022 #918 Del Skrevet 4. desember 2022 Entern skrev (13 minutter siden): Ja det er også godt🥰 Blir for ungt for meg😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. desember 2022 #919 Del Skrevet 4. desember 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Du liker min mamma sin🥰👍 Hm, sikker? 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. desember 2022 #920 Del Skrevet 4. desember 2022 Frøkenfryden skrev (27 minutter siden): Blir for ungt for meg😂 Fryden foretrekker kamferdrops 👵🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå