Frøkenfryden Skrevet 2. august 2022 #561 Del Skrevet 2. august 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Mummi? Ja❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. august 2022 #562 Del Skrevet 2. august 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Det er jo stamfaren 🥰😊😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 2. august 2022 #563 Del Skrevet 2. august 2022 Låner denne av svigers i dag 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. august 2022 #564 Del Skrevet 2. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (48 minutter siden): Låner denne av svigers i dag 🤩 Svigers er aller best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. august 2022 #565 Del Skrevet 2. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (49 minutter siden): Låner denne av svigers i dag 🤩 Så søt kopp🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 2. august 2022 #566 Del Skrevet 2. august 2022 Cid skrev (7 minutter siden): Svigers er aller best? Gode folk ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 2. august 2022 #567 Del Skrevet 2. august 2022 Entern skrev (7 minutter siden): Så søt kopp🥰 Veldig 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. august 2022 #568 Del Skrevet 2. august 2022 Entern skrev (7 timer siden): Det er jo stamfaren 🥰😊😊😊 Ja! Litt dyster kanskje.. er jo svart, men glad i den jeg🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. august 2022 #569 Del Skrevet 2. august 2022 Frøkenfryden skrev (13 minutter siden): Ja! Litt dyster kanskje.. er jo svart, men glad i den jeg🙂 I bøkene er han harmløs, mest sjenert og litt engstelig. Kan ikke snakke, og gjemmer seg 😆☺️ Han er jo liten, nærmest på størrelse med en katt eller noe 😊 Mummiene lar han være i fred men det er mest for å vise hensyn og respekt 😆 Sorry, er litt over middels inne i det universet 😆😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. august 2022 #570 Del Skrevet 2. august 2022 Entern skrev (7 minutter siden): I bøkene er han harmløs, mest sjenert og litt engstelig. Kan ikke snakke, og gjemmer seg 😆☺️ Han er jo liten, nærmest på størrelse med en katt eller noe 😊 Mummiene lar han være i fred men det er mest for å vise hensyn og respekt 😆 Sorry, er litt over middels inne i det universet 😆😊 Kjempekoselig å lære! 🙂♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. august 2022 #571 Del Skrevet 2. august 2022 Frøkenfryden skrev (15 minutter siden): Kjempekoselig å lære! 🙂♥️ Hva kan jeg si. Sent i November er min favorittroman. Anbefales forresten, den regnes som veldig psykologisk. Den handler i grunnen om en gruppe dysfunksjonelle og i varierende grad mislykkede eller ulykkelige eller frustrerte personer (mange av dem er også med i andre mummibøker) som kommer til Mummidalen på leting etter lykke og mening men Mummifamilien har flyttet 😱 Veldig fin, rørende, MORSOM og intelligent bok 😊 (og nei egentlig ikke en barnebok 😅) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. august 2022 #572 Del Skrevet 4. august 2022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. august 2022 #573 Del Skrevet 4. august 2022 Entern skrev (På 2.8.2022 den 15.15): Hva kan jeg si. Sent i November er min favorittroman. Anbefales forresten, den regnes som veldig psykologisk. Den handler i grunnen om en gruppe dysfunksjonelle og i varierende grad mislykkede eller ulykkelige eller frustrerte personer (mange av dem er også med i andre mummibøker) som kommer til Mummidalen på leting etter lykke og mening men Mummifamilien har flyttet 😱 Veldig fin, rørende, MORSOM og intelligent bok 😊 (og nei egentlig ikke en barnebok 😅) Takk for tips! Mann har lest en mummi også, skrøt veldig av den🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. august 2022 #574 Del Skrevet 4. august 2022 Entern skrev (På 2.8.2022 den 15.15): Hva kan jeg si. Sent i November er min favorittroman. Anbefales forresten, den regnes som veldig psykologisk. Den handler i grunnen om en gruppe dysfunksjonelle og i varierende grad mislykkede eller ulykkelige eller frustrerte personer (mange av dem er også med i andre mummibøker) som kommer til Mummidalen på leting etter lykke og mening men Mummifamilien har flyttet 😱 Veldig fin, rørende, MORSOM og intelligent bok 😊 (og nei egentlig ikke en barnebok 😅) "Det er noen tegn i fortellingen som «antyder at alle de tidligere historiene om Mummidalen har vært fantasier i Tofts hode; noe som i og for seg er sant, hvis vi leser Toft som et bilde på forfatteren" 🤨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. august 2022 #575 Del Skrevet 4. august 2022 (endret) Cid skrev (1 time siden): "Det er noen tegn i fortellingen som «antyder at alle de tidligere historiene om Mummidalen har vært fantasier i Tofts hode; noe som i og for seg er sant, hvis vi leser Toft som et bilde på forfatteren" 🤨 Ja den er litt sånn. Tove Jansson hadde det ikke helt bra når hun skrev den, moren hennes døde på den tiden og uten moren klarte hun ikke å skrive om Mummidalen lengselen etter familie og særlig en mor er veldig sterk hos Tofte som er liten og ensom. Endret 4. august 2022 av Entern 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. august 2022 #576 Del Skrevet 4. august 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Takk for tips! Mann har lest en mummi også, skrøt veldig av den🙂 De er veldig fine 😊 min favoritt #2 er Trollvinter da Mummitrollet våkner alene om vinteren 🥶😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. august 2022 #577 Del Skrevet 7. august 2022 Man må holde på rutiner oppi litt urutine her.. koppen i dag🙂👍🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magritta Skrevet 7. august 2022 #578 Del Skrevet 7. august 2022 Har kun en kopp, så da ble det den 🙂 Kjøpt av en gateselger i Polen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. august 2022 #579 Del Skrevet 7. august 2022 Entern skrev (På 4.8.2022 den 7.51): De er veldig fine 😊 min favoritt #2 er Trollvinter da Mummitrollet våkner alene om vinteren 🥶😊 Husker godt den episoden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. august 2022 #580 Del Skrevet 7. august 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Husker godt den episoden Ikke fulgt med på tegnefilmserien, var litt for gammel 😳😭 var episoden fin?😊Likte best starten på boka da de sitter i badehuset og spiser suppe og den skumle isfruen kommer forbi 🥶men hele er fin😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå