Gjest Winza Skrevet 27. januar 2015 #401 Del Skrevet 27. januar 2015 Åh, de var kjempefine! Jeg vil ha den med elg! :) Jeg vil ha den med ulven, så kan jeg ta på halen hans hver gang jeg drikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 27. januar 2015 #402 Del Skrevet 27. januar 2015 Synes du har en fin kopp, men den er ganske kvinnelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 27. januar 2015 #403 Del Skrevet 27. januar 2015 Jeg vil ha den med ulven, så kan jeg ta på halen hans hver gang jeg drikker reven har sikkert en kjempemyk og god hale! Og ikke minst er det veldig praktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 27. januar 2015 #404 Del Skrevet 27. januar 2015 Lurer på om jeg skal starte en tråd som heter "Post et bilde av din mopp" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 27. januar 2015 #405 Del Skrevet 27. januar 2015 reven har sikkert en kjempemyk og god hale! Og ikke minst er det veldig praktisk Å, trodde det var en ulv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 27. januar 2015 #406 Del Skrevet 27. januar 2015 Å, trodde det var en ulv oi, kanskje det er ulv! Tenkte automatisk at det var rev. Ikke godt å si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 27. januar 2015 #407 Del Skrevet 27. januar 2015 The mysteries continues Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 27. januar 2015 #408 Del Skrevet 27. januar 2015 Synes du har en fin kopp, men den er ganske kvinnelig. Er ikke jeg som har kjøpt den. Håper dette oppklarer noe av forvirringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemigirl Skrevet 27. januar 2015 #409 Del Skrevet 27. januar 2015 Jeg vil ha den med ulven, så kan jeg ta på halen hans hver gang jeg drikker reven har sikkert en kjempemyk og god hale! Og ikke minst er det veldig praktisk Å, trodde det var en ulv oi, kanskje det er ulv! Tenkte automatisk at det var rev. Ikke godt å si Kan kopplyse dere om at det er en rev Tror dere elgehale/-hank eller revehale/-hank harmonerer best til min uglekopp? Vil jo helst det skal se mest mulig naturlig ut, da... Skjønner Big Jim Rennie liker dem store og at Evans foretrekker små. Vil det eventuelt se rart ut med én hank av hver på koppen min? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 27. januar 2015 #410 Del Skrevet 27. januar 2015 Skjønner Big Jim Rennie liker dem store og at Evans foretrekker små. Vil det eventuelt se rart ut med én hank av hver på koppen min? Tror Big Jim Renni gjør klok i å velge en stor en: må jo være mye enklere å holde i! Forstod ikke helt det siste spøsmålet: Er jo normalt med hank på alle koppene? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemigirl Skrevet 27. januar 2015 #411 Del Skrevet 27. januar 2015 Tror Big Jim Renni gjør klok i å velge en stor en: må jo være mye enklere å holde i! Forstod ikke helt det siste spøsmålet: Er jo normalt med hank på alle koppene? :klø: Her er første innlegget mitt med bilde av koppen min: Ok, skal være tøff og poste et bilde av koppen min også: https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT_q9ch-FRollEZu_0F3IQ8e2OBfCYdjjFRq6QfpvU4j3agog0Ykw Må innrømme at jeg har store kopplekser for at koppen min har så liten hank. Synes den henger litt, og at den generelt ikke harmonerer med resten av koppen. Har tenkt mye og lenge over dette, og har omsider bestemt meg å fikse litt på koppen. Flott om dere kunne komme med noen innspill på hva slags type hank dere liker best på kopper generelt og hvorfor. Hvilken hank tror dere vil harmonere best på min kopp? Valget står mellom en av disse; http://www.google.no/imgres?imgurl=http://cdn3.volusion.com/kolhr.ccwvo/v/vspfiles/photos/25985-3.jpg%253F1398255539&imgrefurl=http://www.stitchchicago.com/product-p/25985.htm&h=900&w=900&tbnid=8WTM48eY2lMhTM:&zoom=1&docid=Fk7X0wgRIVbp2M&ei=vQnIVIqDCaO8ygPZ_oD4Cg&tbm=isch&ved=0CFcQMygtMC0 Venter i spenning på koppriktige svar fra dere stadig så koppløftende KG-folk Jeg vurderer altså å gjøre noen koppgraderinger og etterspør koppriktige svar rundt hva slags type hank dere andre på forumet finner mest attraktivt? Og ikke minst hva dere tror kan harmonere best til min kopp...? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 27. januar 2015 #412 Del Skrevet 27. januar 2015 Kan kopplyse dere om at det er en rev Tror dere elgehale/-hank eller revehale/-hank harmonerer best til min uglekopp? Vil jo helst det skal se mest mulig naturlig ut, da... Skjønner Big Jim Rennie liker dem store og at Evans foretrekker små. Vil det eventuelt se rart ut med én hank av hver på koppen min? Jeg liker dem store slik det tar lenger tid før jeg må fylle på med drikke igjen Mens jeg drikker av koppen kan jeg sitte og fundere på hva reven sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 27. januar 2015 #413 Del Skrevet 27. januar 2015 (endret) Tror Big Jim Renni gjør klok i å velge en stor en: må jo være mye enklere å holde i! Forstod ikke helt det siste spøsmålet: Er jo normalt med hank på alle koppene? :klø: Hehe, det er klo ikke klø smileyen heter Bare til info slik du får fram smileyen neste gang Tok meg litt før jeg fant ut at den heter klo, trodde det var klø meg også Endret 27. januar 2015 av Big Jim Rennie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 27. januar 2015 #414 Del Skrevet 27. januar 2015 Er ikke jeg som har kjøpt den. Håper dette oppklarer noe av forvirringen. Var ikke ment som kritikk, altså. Det er viktig at man lærer seg å elske den koppen man har fått tildelt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 27. januar 2015 #415 Del Skrevet 27. januar 2015 (endret) Hehe, det er klo ikke klø smileyen heter Bare til info slik du får fram smileyen neste gang Tok meg litt før jeg fant ut at den heter klo, trodde det var klø meg også Haha, bra observert, og takk for korrigeringen Edit: Endret 27. januar 2015 av Evans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 27. januar 2015 #416 Del Skrevet 27. januar 2015 Var ikke ment som kritikk, altså. Det er viktig at man lærer seg å elske den koppen man har fått tildelt Få se koppen din også da. Den er sikkert elskverdig og god å holde i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Salvesen Skrevet 27. januar 2015 #417 Del Skrevet 27. januar 2015 Æsj. voksne mennesker som blottlegger koppene sine fritt på internet. Jaja, her ser man hva som skjer når man systematisk bryter ned kjernefamilien. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 27. januar 2015 #418 Del Skrevet 27. januar 2015 (endret) Haha, bra observert, og takk for korrigeringen Edit: Det er litt morsomt hvordan en smiley minner mer om noe annet enn det smileyen heter Noen ganger kan 2 smileyer egentlig like greit bare bytte navn pågrunn av at den ene passer mer til den andre Endret 28. januar 2015 av Big Jim Rennie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #419 Del Skrevet 27. januar 2015 De vil jeg ha. Anonymous poster hash: d02d4...dff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 28. januar 2015 #420 Del Skrevet 28. januar 2015 Æsj. voksne mennesker som blottlegger koppene sine fritt på internet. Jaja, her ser man hva som skjer når man systematisk bryter ned kjernefamilien. Det er alt koppspresset som får oss til å gjøre dette. Elendig egentlig, ikke godt for hverken kopp eller sjel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå