Peanut Skrevet 6. desember 2022 #921 Del Skrevet 6. desember 2022 (endret) Kakao passer godt i denne «vintage» britiske blomsterkoppen Endret 6. desember 2022 av Peanut 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. desember 2022 #922 Del Skrevet 8. desember 2022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. desember 2022 #923 Del Skrevet 8. desember 2022 Peanut skrev (På 6.12.2022 den 15.49): Kakao passer godt i denne «vintage» britiske blomsterkoppen Så vakker og nydelig kopp 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 8. desember 2022 #924 Del Skrevet 8. desember 2022 Mange fine kopper i denne tråden! Leser dessverre alltid feil når øynene sveiper tråd-navnet... send bilde av din kropp 😆 Lurer alltid på om det har begynt å rable for folk, men innser det er jeg som er sjuk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 8. desember 2022 #925 Del Skrevet 8. desember 2022 Ford3000 skrev (4 minutter siden): Mange fine kopper i denne tråden! Leser dessverre alltid feil når øynene sveiper tråd-navnet... send bilde av din kropp 😆 Lurer alltid på om det har begynt å rable for folk, men innser det er jeg som er sjuk. Det var en tråd som het send bilde av din kropp før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 8. desember 2022 #926 Del Skrevet 8. desember 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Det var en tråd som het send bilde av din kropp før Her inne på KG? Wow... det må ha vært før min tid. Delte du bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 8. desember 2022 #927 Del Skrevet 8. desember 2022 Ford3000 skrev (Akkurat nå): Her inne på KG? Wow... det må ha vært før min tid. Delte du bilder? Nei bare så på😁 Denne tråden begynte som en parodi på den tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 8. desember 2022 #928 Del Skrevet 8. desember 2022 Personlig synes jeg at det blir litt for mye koppsfokus i denne tråden, og folk legger tilogmed ut bilde av retusjerte kopper. Det er rett og slett for mye koppspress i denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 8. desember 2022 #929 Del Skrevet 8. desember 2022 Må huske å merke retusjerte kopper, slik de gjør på reklamer for tiden, da kan man retusjere koppen sin så mye man vil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 8. desember 2022 #930 Del Skrevet 8. desember 2022 Ford3000 skrev (5 minutter siden): Må huske å merke retusjerte kopper, slik de gjør på reklamer for tiden, da kan man retusjere koppen sin så mye man vil 😄 Jeg er bekymret for at unge kvinner kan begynne å tukle med koppen sin og ta silikon i den og sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 8. desember 2022 #931 Del Skrevet 8. desember 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): 😄 Jeg er bekymret for at unge kvinner kan begynne å tukle med koppen sin og ta silikon i den og sånn Det er ikke bare kvinner som tukler med koppene sine... menn gjør det også. Menn fyller koppene sine med falske muskler og sixpack. Koppene får gjennomgå idag, uavhengig av kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 8. desember 2022 #932 Del Skrevet 8. desember 2022 Ford3000 skrev (1 minutt siden): Det er ikke bare kvinner som tukler med koppene sine... menn gjør det også. Menn fyller koppene sine med falske muskler og sixpack. Koppene får gjennomgå idag, uavhengig av kjønn. Ja veit, noen forlenger jo hanken også i den tro at kvinner blir mer tilfredstilt av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 8. desember 2022 #933 Del Skrevet 8. desember 2022 Agent smith skrev (5 minutter siden): Ja veit, noen forlenger jo hanken også i den tro at kvinner blir mer tilfredstilt av det Skal ikke kimse av en god og solid hank 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. desember 2022 #934 Del Skrevet 8. desember 2022 Ford3000 skrev (56 minutter siden): Her inne på KG? Wow... det må ha vært før min tid. Delte du bilder? Folk delte mye bilde av seg her for 6 år siden Agent smith skrev (54 minutter siden): Nei bare så på😁 Denne tråden begynte som en parodi på den tror jeg Det kom masse parodier i 2014-2015 som min om Post et bilde av din støvsuger 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 8. desember 2022 #935 Del Skrevet 8. desember 2022 Ford3000 skrev (49 minutter siden): Skal ikke kimse av en god og solid hank 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 8. desember 2022 #936 Del Skrevet 8. desember 2022 Cid skrev (37 minutter siden): Folk delte mye bilde av seg her for 6 år siden Det kom masse parodier i 2014-2015 som min om Post et bilde av din støvsuger 😆 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. desember 2022 #937 Del Skrevet 8. desember 2022 Frøkenfryden skrev (8 timer siden): Ser poenget @Agent smith og @Ford3000.. føler selv for leppe-fillers etter jeg posta denne i dag😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 8. desember 2022 #938 Del Skrevet 8. desember 2022 Frøkenfryden skrev (18 minutter siden): Ser poenget @Agent smith og @Ford3000.. føler selv for leppe-fillers etter jeg posta denne i dag😂 Haha. Blir helt dølly døck du da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. desember 2022 #939 Del Skrevet 8. desember 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Haha. Blir helt dølly døck du da Ja og sykmeldt og sånn😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 8. desember 2022 #940 Del Skrevet 8. desember 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Ja og sykmeldt og sånn😂 Ikke greit å mobbe andre for hva de ønsker å gjøre med sin egen kopp altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå