Frøkenfryden Skrevet 13. oktober 2022 #701 Del Skrevet 13. oktober 2022 Fått denne inn i samlingen du også @hjärterdam? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 13. oktober 2022 #702 Del Skrevet 13. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (24 minutter siden): Fått denne inn i samlingen du også @hjärterdam? Har lurt på å lage en mummikopp episode til såpen 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. oktober 2022 #703 Del Skrevet 13. oktober 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Har lurt på å lage en mummikopp episode til såpen 😁 😍😍😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 13. oktober 2022 #704 Del Skrevet 13. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): 😍😍😍 Den får 41 års aldersgrense da😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 13. oktober 2022 #705 Del Skrevet 13. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Fått denne inn i samlingen du også @hjärterdam? Ikke kommet i hus enda, for jeg har ikke vært på noen butikk som selger etter at den kom, men den kommer 😍😍 @TheHairyToothfairy om den ikke finnes på tallerkenhylla på kjøkkenet innen 1/12 er den en fin julegave - just sayin' 🙃 Jeg drikker av Mymlenkoppen i dag, men krangler med telefonen så den vil ikke legge til bilde 🙈 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 13. oktober 2022 #706 Del Skrevet 13. oktober 2022 hjärterdam skrev (13 timer siden): Ikke kommet i hus enda, for jeg har ikke vært på noen butikk som selger etter at den kom, men den kommer 😍😍 @TheHairyToothfairy om den ikke finnes på tallerkenhylla på kjøkkenet innen 1/12 er den en fin julegave - just sayin' 🙃 Jeg drikker av Mymlenkoppen i dag, men krangler med telefonen så den vil ikke legge til bilde 🙈 Mye krangling med telefonene på oss om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. oktober 2022 #707 Del Skrevet 14. oktober 2022 Agent smith skrev (På 13.10.2022 den 7.33): Den får 41 års aldersgrense da😁 Hva med meg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 14. oktober 2022 #708 Del Skrevet 14. oktober 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Hva med meg da? Du kan lese i følge med en voksen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. oktober 2022 #709 Del Skrevet 14. oktober 2022 Cid skrev (10 minutter siden): Hva med meg da? Du må ha med deg Anton Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. oktober 2022 #710 Del Skrevet 14. oktober 2022 🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 14. oktober 2022 #711 Del Skrevet 14. oktober 2022 Her var det mye flotte kopper ❤️ Her er min favoritt, ikke mitt bilde, fant det på nett. Men mitt favoritt krus, det er sikkert - brukes mye 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. oktober 2022 #712 Del Skrevet 14. oktober 2022 hjärterdam skrev (På 13.10.2022 den 8.16): Ikke kommet i hus enda, for jeg har ikke vært på noen butikk som selger etter at den kom, men den kommer 😍😍 @TheHairyToothfairy om den ikke finnes på tallerkenhylla på kjøkkenet innen 1/12 er den en fin julegave - just sayin' 🙃 Jeg drikker av Mymlenkoppen i dag, men krangler med telefonen så den vil ikke legge til bilde 🙈 Kjekt å se deg aktiv her fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. oktober 2022 #713 Del Skrevet 14. oktober 2022 tonebelinda skrev (3 timer siden): Her var det mye flotte kopper ❤️ Her er min favoritt, ikke mitt bilde, fant det på nett. Men mitt favoritt krus, det er sikkert - brukes mye Så søt kopp 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. oktober 2022 #714 Del Skrevet 14. oktober 2022 Cid skrev (2 timer siden): Kjekt å se deg aktiv her fortsatt Enig🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. oktober 2022 #715 Del Skrevet 14. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Enig🙂 Alle dere på sosial prat har gjort dette året til det beste året jeg har hatt på kg 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. oktober 2022 #716 Del Skrevet 14. oktober 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Alle dere på sosial prat har gjort dette året til det beste året jeg har hatt på kg 😃 Det er jeg glad for, du er full av varme og godhet og fortjener å ha det fint her🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. oktober 2022 #717 Del Skrevet 14. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Det er jeg glad for, du er full av varme og godhet og fortjener å ha det fint her🙂 Takk det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 14. oktober 2022 #718 Del Skrevet 14. oktober 2022 Cid skrev (2 timer siden): Kjekt å se deg aktiv her fortsatt Jeg er nok en svært periodisk bruker, men husk at jeg har surra her inne siden 2004, jeg forsvinner ikke helt 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. oktober 2022 #719 Del Skrevet 14. oktober 2022 hjärterdam skrev (1 minutt siden): Jeg er nok en svært periodisk bruker, men husk at jeg har surra her inne siden 2004, jeg forsvinner ikke helt 🙂 Og du kan takke meg senere for de fine gavene du nå får fremover😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. oktober 2022 #720 Del Skrevet 14. oktober 2022 hjärterdam skrev (1 minutt siden): Jeg er nok en svært periodisk bruker, men husk at jeg har surra her inne siden 2004, jeg forsvinner ikke helt 🙂 Ah trodde dette var din første bruker, så dere har begge vanket her i en manns alder? Er litt det samme med meg, jeg ble først medlem i 2014 men jeg har kommet og godt med diverse brukere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå