Gjest Cid Skrevet 7. august 2022 #581 Del Skrevet 7. august 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Ikke fulgt med på tegnefilmserien, var litt for gammel 😳😭 var episoden fin?😊Likte best starten på boka da de sitter i badehuset og spiser suppe og den skumle isfruen kommer forbi 🥶men hele er fin😊 Ja hele serien var fin 😃men Hufsa var creepy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. august 2022 #582 Del Skrevet 7. august 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Ja hele serien var fin 😃men Hufsa var creepy Hufsa = alltid skummel 👻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 7. august 2022 #583 Del Skrevet 7. august 2022 Jeg er sikkert rar, har aldri tenkt på Hufsa som skummel. For meg virket hun bare ensom. Men angående kopper, ikke min enda men planer om å kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. august 2022 #584 Del Skrevet 7. august 2022 Athena Catalina skrev (13 minutter siden): Jeg er sikkert rar, har aldri tenkt på Hufsa som skummel. For meg virket hun bare ensom. Men angående kopper, ikke min enda men planer om å kjøpe Men du var vel ikke så liten når serien kom? Jeg så på det fra jeg var bare noen få år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 7. august 2022 #585 Del Skrevet 7. august 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Men du var vel ikke så liten når serien kom? Jeg så på det fra jeg var bare noen få år Nei, var vel rundt 10 -11 år om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. august 2022 #586 Del Skrevet 7. august 2022 Athena Catalina skrev (Akkurat nå): Nei, var vel rundt 10 -11 år om jeg ikke husker feil. Har du sett dukke serien? Jeg har ikke sett på den men hørt den var creepy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 7. august 2022 #587 Del Skrevet 7. august 2022 Cid skrev (6 minutter siden): Har du sett dukke serien? Jeg har ikke sett på den men hørt den var creepy Nei, har ikke sett den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. august 2022 #588 Del Skrevet 7. august 2022 Athena Catalina skrev (Akkurat nå): Nei, har ikke sett den. Jeg leste mummitroll bøker som barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. august 2022 #589 Del Skrevet 7. august 2022 Cid skrev (3 timer siden): Har du sett dukke serien? Jeg har ikke sett på den men hørt den var creepy Det var den, men også fin 😊 Athena Catalina skrev (3 timer siden): Nei, har ikke sett den. Det har jeg Cid skrev (3 timer siden): Jeg leste mummitroll bøker som barn Jeg og, og også som voksen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. august 2022 #590 Del Skrevet 11. august 2022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. august 2022 #591 Del Skrevet 11. august 2022 Frøkenfryden skrev (6 timer siden): Hvem er hun? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. august 2022 #592 Del Skrevet 11. august 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Hvem er hun? Filifjonka 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. august 2022 #593 Del Skrevet 11. august 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Filifjonka 😀 Ligner ikke 🤨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. august 2022 #594 Del Skrevet 11. august 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Ligner ikke 🤨 Joda, det er sånn hun er kledd når hun vasker 😀 Bildet er fra «Sent i November» 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. august 2022 #595 Del Skrevet 11. august 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Joda, det er sånn hun er kledd når hun vasker 😀 Bildet er fra «Sent i November» 😊 Hun ser litt sint ut også, hun kommer vel ikke etter meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. august 2022 #596 Del Skrevet 11. august 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Hun ser litt sint ut også, hun kommer vel ikke etter meg? Hun er faktisk relativt glad og fornøyd i den scenen 😅 Neida hun kommer ikke etter deg, om noe er hun faktisk litt moderlig 🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. august 2022 #597 Del Skrevet 11. august 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Hun er faktisk relativt glad og fornøyd i den scenen 😅 Neida hun kommer ikke etter deg, om noe er hun faktisk litt moderlig 🤓 Søstra til hoppe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. august 2022 #598 Del Skrevet 11. august 2022 Cid skrev (1 time siden): Søstra til hoppe? Tror det hadde blitt slitsomt for Hoppe 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. august 2022 #599 Del Skrevet 11. august 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Tror det hadde blitt slitsomt for Hoppe 😅 Hun høres mye triveligere ut enn hun er i tegneserien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. august 2022 #600 Del Skrevet 11. august 2022 Cid skrev (7 minutter siden): Hun høres mye triveligere ut enn hun er i tegneserien Hun menneskeliggjøres på en måte, hun er oftest veldig stresset og engstelig og det er det som gjør henne sånn hun pleier å være, alt må være rent og pent og perfekt alltid og det presser henne veldig. I «Sent i November» utvikler hun fobi for ekle insekter og bakterier og greier ikke vaske, derfor drar hun til Mummidalen der hun prøver å være morsom og moderlig, det funker ikke helt men hun fremstår intelligent og sympatisk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå