Kruset Skrevet 19. juli 2022 #481 Del Skrevet 19. juli 2022 Jeg har mange kopper (derav brukernavnet), men denne drikker jeg av i dag. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 19. juli 2022 #482 Del Skrevet 19. juli 2022 Frøkenfryden skrev (På 18.7.2022 den 7.27): Åh, kjempefin!😍❤️ Er den også av Arabia, eller er det annet merke? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. juli 2022 #483 Del Skrevet 19. juli 2022 Blå knapp skrev (6 minutter siden): Åh, kjempefin!😍❤️ Er den også av Arabia, eller er det annet merke? Ja! Er mummikoppserien. Liker den så godt, fine farger💕 i dag ble det denne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 19. juli 2022 #484 Del Skrevet 19. juli 2022 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Ja! Er mummikoppserien. Liker den så godt, fine farger💕 i dag ble det denne Ah, en av de eldre da, de er så utrolig fine!❤️ Den blå der, er veldig søt🥺 Og med knapper på, til og med! Den må jeg kjøpe meg (hvis den fortsatt selges da)! Har begynt å samle litt nå, hihi🙈 Ser så mange søte mummikopper på KG, så jeg måtte jo bare! 😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 19. juli 2022 #485 Del Skrevet 19. juli 2022 Kruset skrev (44 minutter siden): Jeg har mange kopper (derav brukernavnet), men denne drikker jeg av i dag. Hva er de gode nyhetene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 19. juli 2022 #486 Del Skrevet 19. juli 2022 18 minutter siden, Cid said: Hva er de gode nyhetene? Det må forbli en hemmelighet enn så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 19. juli 2022 #487 Del Skrevet 19. juli 2022 Kruset skrev (1 minutt siden): Det må forbli en hemmelighet enn så lenge. I’l wait 😗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 19. juli 2022 #488 Del Skrevet 19. juli 2022 Jeg leste POST ET BILDE AV DIN KROPP!! og forsto svært lite da jeg scrollet nedover tråden... 😂😂🤣🤣 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 19. juli 2022 #489 Del Skrevet 19. juli 2022 klarinetta skrev (4 timer siden): Jeg leste POST ET BILDE AV DIN KROPP!! og forsto svært lite da jeg scrollet nedover tråden... 😂😂🤣🤣 Du er ikke alene om å lese det 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 19. juli 2022 #490 Del Skrevet 19. juli 2022 klarinetta skrev (5 timer siden): Jeg leste POST ET BILDE AV DIN KROPP!! og forsto svært lite da jeg scrollet nedover tråden... 😂😂🤣🤣 Blir litt som å lage en tråd på sosial prat som heter POST ET BILDE AV DINE BRØD og så er det faktisk bilde av brød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. juli 2022 #491 Del Skrevet 19. juli 2022 Cid skrev (1 time siden): Blir litt som å lage en tråd på sosial prat som heter POST ET BILDE AV DINE BRØD og så er det faktisk bilde av brød 🙈🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. juli 2022 #492 Del Skrevet 19. juli 2022 Blå knapp skrev (7 timer siden): Ah, en av de eldre da, de er så utrolig fine!❤️ Den blå der, er veldig søt🥺 Og med knapper på, til og med! Den må jeg kjøpe meg (hvis den fortsatt selges da)! Har begynt å samle litt nå, hihi🙈 Ser så mange søte mummikopper på KG, så jeg måtte jo bare! 😱 Jaa er sant, er knapper jo! Tror den kanskje er ute av sortiment nå😕 jeg bruker den når livet føles litt på halv 12.da passer gryte på hodet🥹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. juli 2022 #493 Del Skrevet 19. juli 2022 klarinetta skrev (6 timer siden): Jeg leste POST ET BILDE AV DIN KROPP!! og forsto svært lite da jeg scrollet nedover tråden... 😂😂🤣🤣 Var klar som et egg du, si😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 19. juli 2022 #494 Del Skrevet 19. juli 2022 Cid skrev (1 time siden): Blir litt som å lage en tråd på sosial prat som heter POST ET BILDE AV DINE BRØD og så er det faktisk bilde av brød (nei da, skal ikke lage en brød tråd) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. juli 2022 #495 Del Skrevet 19. juli 2022 Blå knapp skrev (7 timer siden): Ah, en av de eldre da, de er så utrolig fine!❤️ Den blå der, er veldig søt🥺 Og med knapper på, til og med! Den må jeg kjøpe meg (hvis den fortsatt selges da)! Har begynt å samle litt nå, hihi🙈 Ser så mange søte mummikopper på KG, så jeg måtte jo bare! 😱 Gøy at KG er blitt mummikoppreklame😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. juli 2022 #496 Del Skrevet 20. juli 2022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. juli 2022 #497 Del Skrevet 20. juli 2022 Cid skrev (12 timer siden): Blir litt som å lage en tråd på sosial prat som heter POST ET BILDE AV DINE BRØD og så er det faktisk bilde av brød På et engelskspråklig forum jeg hang på før var det en periode vanlig med tråder som het "Nice boobs" og hadde bilder av fugler 😆 ("Boob" er også slang for fugl) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. juli 2022 #498 Del Skrevet 20. juli 2022 Entern skrev (3 minutter siden): På et engelskspråklig forum jeg hang på før var det en periode vanlig med tråder som het "Nice boobs" og hadde bilder av fugler 😆 ("Boob" er også slang for fugl) Og du bare « came for the boobs, stayed for the birds» 😃😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. juli 2022 #499 Del Skrevet 20. juli 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Og du bare « came for the boobs, stayed for the birds» 😃😂 Haha😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 20. juli 2022 #500 Del Skrevet 20. juli 2022 Koppen nytes ute i dag 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå