sauen87 Skrevet 14. oktober 2011 #1 Skrevet 14. oktober 2011 Hei! I går hadde jeg varsling fra flere apps inne på varslingssenteret, bla fra iStudiez og kalenderen. Når tingene jeg skulle gjøre var ferdig gjort, trykket jeg på x'en ved navnet på programmet, inne i varslingssenteret, og trykket "tøm". Nå har disse programmene sluttet å varsle i varslingssenteret. Gjorde det f.eks med mailen, og vet jeg har 2 nye mail, men disse vises ikke lenger i varslingssenteret. I Innstillinger står det fremdeles at alle disse appsene er i varslingssenteret. What to do?!? Mistet også alle kontaktene mine ved oppdatering til ios 5, noen måte å få dem tilbake på?
Cata Skrevet 14. oktober 2011 #2 Skrevet 14. oktober 2011 Mistet også alle kontaktene mine ved oppdatering til ios 5, noen måte å få dem tilbake på? Kjøre ny synkronisering vha iTunes? Du laget vel sikkerhetskopi før du oppgraderte til iOS5? Jeg "mistet" bildene mine, men synkronisering fikk dem tilbake igjen. Eneste som kræsjet totalt var Viber, men den var det bare å slette og så laste ned igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå