Gå til innhold

Problemer med underlivet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en 15 år gammel jente, vet noen kanskje tar dette som et tulleinnlegg. Men det er det faktisk ikke. Problemet mitt er at i åpningen har jeg en liten hudflik. Hender ofte at tampongen setter seg fast, og da gjør det skikkelig vondt. Når jeg fingrer meg mot g-punktet, kjenner jeg flere slike hudtråer. Er det normalt? Spør naturligvis fordi jeg er redd for at noe er galt. Forresten virker det som.at den tråen i inngangen har blitt mer slitt og tynnere. Merket dette for ett år siden. Takk på forhånd :)

Videoannonse
Annonse
Gjest hogwash
Skrevet

Det er ikke noe så enkelt som rester av jomfruhinna da? :klo:

Gjest hogwash
Skrevet

Forsvinner de restene da?

Hvis det er fra jomfruhinna vil jeg tro de forsvinner etterhvert, men jeg er verken kvinne eller lege, så tror jeg skal la være å synse mer :)

Skrevet

Kan det være septate hymen? Delt jomfruhinne. Du kan google septate hymen. Da er det vanlig at lege må fjerne den. Helt vanlig og mange opplever dette problemet så det er ikke flaut å snakke med lege om det :) Du kan jo evt begynne med å snakke med helsesøster på skolen om det, eller har dere kanskje en gratis ungdomsshelsestasjon der du bor? Ellers kan du bestille time hos fastlegen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...