Gå til innhold

Passer hund


Gjest fjernet

Anbefalte innlegg

Gjest otrivin

Vi bor hos noen og passer hunden deres bl. a. og jeg lurer på en ting.

Den pleier å sove på de som eier den sitt soverom (der sover vi nå), problemet er at hun gjerne begynner å slikke deg i ansiktet/hopper opp i sengen (hun er 75 kg) på morgenen. Og jeg har veldig problemer med å sove, er skvetten og har litt lakenskrekk, så forrige gang vi passet den gjorde hun dette og jeg ble LIVREDD for å sove fordi jeg kvapp sånn når hun vekket meg på den måten.

Tror dere det går greit at vi lukker døren og legger "soveteppet" hennes i gangen eller kan hun bli nervøs eller sånn av dette? Hun er 8-9 år så hun er jo en godt voksen hund da. Og jeg tror hun vet at jeg er litt nevrotisk, hahaha.

Tenkte å ha henne på soverommet etterhvert, men jeg er så desorientert når jeg våkner og når jeg ikke er hjemme kvepper jeg veldig når jeg våkner fordi jeg tror jeg er det... så er bare redd jeg skal kveppe veldig hvis det skjer før jeg er "vent" til at jeg sover et annet sted :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal være null problem for de aller fleste hunder.

De aller fleste endringer går smertefritt. Bare å ikke lage mye sirkus ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Det er bare å prøve. Noen hunder takler det fint, andre blir stressa.

Min hund hadde blitt superstressa og pepet hele natten dersom hun hadde blitt fratatt sofaen om natten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...