Gå til innhold

ok, jeg har et dilemma


danbanan

Anbefalte innlegg

ok, "eksponerer" meg veldig ved å poste denne tråden her, men er egentlig samme faen, siden jeg ikke kjenner noen her inne uansett!

Greia er at jeg har begynt å date en jente nå, som jeg liker litt(så langt i hvertfall) og vi kan egentlig snakke om det meste, også sex! Men her kommer problemt, hun har på en måte hintet til at hun liker litt størrelse(hintet til det på en humoristisk måte)

Hun har lissom sagt at det bare er en bonus hvis mannen r stor, men jeg vet jo innerst inne at hun toner det ned litt, for å ikke "skremme" meg vekk?

Og vi skal muligens møtes igjen til neste uke og er jo ikke umulig at det blir litt senge kos! Men her kommer problemet, for jeg er ikke særlig stor selv, er vell ca 16 lang og 12 rundt(så vidt jeg kan huske) og dette plager meg virkelig, skal jeg være dønn ærlig:/

Vet at selvtillitt er viktigst i senga, men er ikke alltis så lett når man er såpass "dårlig" utstyrt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ok, "eksponerer" meg veldig ved å poste denne tråden her, men er egentlig samme faen, siden jeg ikke kjenner noen her inne uansett!

Greia er at jeg har begynt å date en jente nå, som jeg liker litt(så langt i hvertfall) og vi kan egentlig snakke om det meste, også sex! Men her kommer problemt, hun har på en måte hintet til at hun liker litt størrelse(hintet til det på en humoristisk måte)

Hun har lissom sagt at det bare er en bonus hvis mannen r stor, men jeg vet jo innerst inne at hun toner det ned litt, for å ikke "skremme" meg vekk?

Og vi skal muligens møtes igjen til neste uke og er jo ikke umulig at det blir litt senge kos! Men her kommer problemet, for jeg er ikke særlig stor selv, er vell ca 16 lang og 12 rundt(så vidt jeg kan huske) og dette plager meg virkelig, skal jeg være dønn ærlig:/

Vet at selvtillitt er viktigst i senga, men er ikke alltis så lett når man er såpass "dårlig" utstyrt!

Du er IKKE dårlig utstyrt.Jeg hadde vært fornøyd og kost meg .

Dårlig utstyrt er menn rundt 11- 12 cm og tynn.DET er dårlig utstyrt. Du er bra utstyrt faktisk. En slik gir meg orgasmer uten problem. Delig utstyr.

Klarer ikke den dama å nyte deg. Er det HENNE det er noe galt med. IKKE deg : )

Så ikke tenk på det. Du er deilig : )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er IKKE dårlig utstyrt.Jeg hadde vært fornøyd og kost meg .

Dårlig utstyrt er menn rundt 11- 12 cm og tynn.DET er dårlig utstyrt. Du er bra utstyrt faktisk. En slik gir meg orgasmer uten problem. Delig utstyr.

Klarer ikke den dama å nyte deg. Er det HENNE det er noe galt med. IKKE deg : )

Så ikke tenk på det. Du er deilig : )

ok, jeg får vell late som at jeg tror på det du skriver, men skulle jo tro at jeg mangler et par cm i omkrets for å være ok utstyrt?

Hun skrøyt jo av at jeg var så kjekk, så får vell håpe det veier opp :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, syntes du hørtes bra utstyrt jeg! Hadde vært storfornøyd iallefall :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I denne tråden din synes jeg faktisk du skal velge å tro på at det vi sier er det vi mener. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I denne tråden din synes jeg faktisk du skal velge å tro på at det vi sier er det vi mener. ;)

ok, skal gjøre et forsøk :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke på noen måte blitt skuffet over de målene! La være å tenke på det, bare nyt hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters 2.0

Si du har 19 cm, hun kommer ikke til å merke forskjell uansett!

Du kan jo også muligens gå til innkjøp av noen sosiale antenner til henne, de bør helst være over 19 de også!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Drue

Si du har 19 cm, hun kommer ikke til å merke forskjell uansett!

Du kan jo også muligens gå til innkjøp av noen sosiale antenner til henne, de bør helst være over 19 de også!

Det er sant. Damer kan egentlig lite om pikkmål. Pikkstørrelse varierer uansett - min kan gå fra å være mini til "gigantisk", også i slapp/semierigert tilstand. Jeg tror mange damer som forteller om store menn (inni seg), egentlig mener at de var harde.

Uansett, her er et godt tips: når du skal slippe løs "anakondaen", så prøv å time det til den er semierigert og ikke fullstendig erigert. Semierigerte pikker ser gigantiske ut. Be henne ned på kne for å ta en smaksprøve.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg synes du skal være fornøye med det utstyret, 16cm er jo akkurat passe. ( Forresten så er det nok ingen jenter som kommer med målebånd og sjekker om det er sant=

Det viktigste er at du er fornøyd selv! Det er ikke str som teller men hvordan man bruker den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun høres jo ikke ut som den smarteste, så jeg ville nok vurdert om jeg i det hele tatt ville orke å bruke tid på noen med så små sosiale antenner. En annen ting er at slike kvinner som oftest ikke har stort å tilby i senga heller.

Når menn over snittet bekymrer seg over størrelsen sin, er noe helt riv, ruskende galt (ikke det at de under heller skal behøve å bekymre seg). Og det er slike ubetenksomme kommentarer fra kvinner som er med å bygge opp om denne tullete usikkerheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...