Gå til innhold

deli deluca til trondheim

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hørt nyss på fjas bok (facebook) at deli deluca skal komme til Trondheim. Noen som vet når?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener ikke å være frekk, men er det virkelig så nøye? :klo:

Gjest Applecore
Skrevet

De har mye godt på Deli de Luca da! :)

Så mye godt at jeg nesten er skeptisk til at de skal komme hit til Trondheim og gi meg usunne vaner...

Nåde, Deli de Luca! :fnise:

Men nei, vet ikke noe mer om når...

Hørte at man venter på at det skal bli flere ledige hjørnelokaler i byen, fordi de være på et hjørne :klo:

• Liker 1
Gjest hogwash
Skrevet

Det var snakk om at de skulle åpne i løpet av 2010, men ikke hørt noe mer om det i etterkant.

Skrevet

Sitter litt med samme oppfatningen. Er ikke dette mer en slags motegreie, litt i samme gate som Starbucks? Maten er ikke spesielt god, servicen er ikke spesielt god, prisen er drøy osv.

Skrevet

Deli var veldig annerledes når det kom. Nå har både 7-11 og Narvesen kommet dillende etter.

Moteting er det neppe (noe ikke Starbucks er heller), men det kan nok føles sånn når sånne ting kommer "ut på landet" ;)

De har jo åpnet i Kristiansand for en liten stund siden, så nå er de jo både i Bergen, Stavanger, Kristiansand og Oslo. Så er vel ikke utenkelig at de snart ekspanderer nordover.

• Liker 2
Skrevet

Du er ikke frekk:) bare jeg som er nysgjerrig og håper det stemmer at de kommer snart:)

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...